{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Tschul damelæderdragt! Erfaring? {{forumTopicSubject}}

Hej mcister!

Jeg overvejer at købe en damelæderdragt fra Tschul. Men da jeg har korte ben, og er meget i tvivl om jeg kan passe dragten, har jeg skrevet til tschul ang en længde på dragten, så jeg er sikker på om jeg kan passe den. Jeg har både skrevet til dem på engelsk og tysk, men har ikke fået et svar.

Så hvad er jeres erfaringer med Tschul, og deres dragter og service?

Her er dragten: http://www.tschul.de/shop.pl?f=NR&c=333R&t=tschul_temartic&KAT=Motorradkombis&TITEL=2-teiliger%20Leder-Motorradkombi%20DAMEN%20SCHNITT%20*rot*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tschul damelæderdragt! Erfaring?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #1   8. mar 2010 Min erfaring, som dog er generel : PRØV FØR DU KØBER!

Glem måleskema - du SKAL prøve den for at se om den passer...

• #2   8. mar 2010 Ja, sådan har jeg det også.. Men synes ikke lige jeg gider kører helt ned i tyskland for af prøve dragten, men så der var en til salg herinde i samme størrelse, som jeg gerne vil have. Men fik self ikke spurgt til hvor lang den var..

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #3   8. mar 2010 Så er der jo andre mærker man kan købe...

• #4   8. mar 2010 Thilde, den skal sidde helt perfekt, ellers fortryder du det. Det hjælper dig ikke at vide hvor lang den er. Jeg er f.eks. 183 cm (hvilket er ret normalt), men jeg kan ikke passe standardstørrelse fordi både min arme og ben er længere end normalt. Hvis du har korte ben risikerer du at knæbeskyttelsen ikke sidder rigtig og at lårene poser når du går med dragten.

• #5   8. mar 2010 Hej Thilde

Min kæreste og jeg startede ud med disse dragter. Så væltede jeg på Knutstorp under banerace og alle syninger på den side jeg væltede gik op.

needless to say så har vi selvfølgelig ikke brugt dem siden. Jeg væltede med ca. 60 km/t så jeg kunne have fået nogle meget større skrammer end jeg fik.

• #6   8. mar 2010 Thilde.
    Det lyder sgu temmelig fordækt, damelæder?????
    Hvor pokker finder man det? Smuglet ind fra den tredje verden eller?
    Poul

• #7   8. mar 2010 Stefan >> Hmm.. Det kan jeg slet ikke genkende..
    Jeg er en glad ejer af Tschul læderdragt... Jeg har efterhånden lavet nogle akrobatiske styrt med min dragt.. Den har da fået nogle skræmmer men er på ingen måde ødelagt.. Ingen sygninger gået eller noget.. Jeg er ganske tilfreds med kvaliteten samt beskyttelsen i dette mærke / model.. Så min erfaring er god kvalitet til billige penge...

• #8   8. mar 2010 Hej Boxe

Det er jeg glad for at høre. Min den hænger til skræk og advarsel på værkstedsvæggen derhjemme. Man kan jo håbe på at det bare var mit eksemplar hvis syninger ikke kan holde.

Jeg er gået over til Probiker de har indtil videre klaret skærene og så ved noget større hastigheder smiley

• #9   9. mar 2010 Kan nu også være at du bare gled uheldigt hen ad asfalten, lige på sygningerne.. Det er de færeste der kan klare at køre sygninger hen ad asfalten. Medmindre det er syget med ståltråd selvfølgelig, hehe...

• #10   18. sep 2011 nogen der kan hjælpe med hvor de sælger tschuldragter i dk

Kommentér på:
Tschul damelæderdragt! Erfaring?

Annonce