{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

kan man ikke holde det man lover {{forumTopicSubject}}

havde ringet på en motorcykel i torsdags ..... ville gerne købe den, og give prise...og sende penge ..jeg spurte hvornår jeg kunne hente den .... han sagde jeg kunne komme torsdag .... i morgen ,,,, jeg skriver til ham idag ang tid i morgen ...... så kommer den dummeste undskyldning jeg længe har hørt min kone solgte den igår havde glemt du skulle have den ........ så skrev jeg tilbage ..at det var en af de bedre undskyldninger jeg læng havde hørt... og at han bare kunne sige at det var konen der bestemmer og han er dårlig til at huske ... sådan et F..... havde bestilt tranport og fri fra arbejde ...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan man ikke holde det man lover
  • #1   19. mar 2008 Ja det er ikke et smart træk. Jeg har selv stået i en situation hvor jeg havde 2 købere til en cykel. Jeg valgte at sælge den til den første der sagde ja selvom den anden kunne hente den tidligere.

• #2   19. mar 2008 Og jeg har oplevet det modsatte. At folk siger de kommer den og den dag. Så tager man hjem og hiver cyklen ud af hi - men kommer folk?! Næh nej... Melder de afbud? Næh nej....

Hygge

• #3   19. mar 2008 kan tonsvis af gode historier med dårlige købere
    man sælger og leverer varen til aftalt tid og sted , så begynder køber at prutte om prisen !!!
    hvad sker der for folk ????

andre spørger selvfølgelig til varen osv. nogen gange tager det også overhånd !!! gider da ved gud ikke bruge en hel formiddag på feks. skrive alle data om et dæk der i forvejen er for billigt

• #4   19. mar 2008 Sådan et fjols...

• #5   19. mar 2008 mads århus har jeg osse prøvet tit ....... kommer i morgen ....oki... ja så er der flere der ringer og vil komme med det samme ,,,, hvor man siger at man har lovet ham der kommer i morgen at holde den tilbage ..... så kommer idioten ikke .... så kan godt forstå... først til mølle .... men jeg havde tilbudt at overføre penge med det samme .... skal nok ladvære at sige hvor i landet han kommer fra ......HAHA MEN IKKE FRA FYN......

• #6   19. mar 2008 JESPER JEG VILLE HAVDE HENTET DEN MED DET SAMME MEN HAN HAVDE IKKE TID OG VILLE JO OVERFØRE PENGE SÅ HAN KUNNE SE JEG VILLE HAVE DEN

• #7   19. mar 2008 Det med at en køber prøver at prutte om prisen kan jeg ikke se noget galt i.´Vil man ikke gå ned må man sige det. Der kan være en god grund til det. Jeg var ude og se på en CBR 600. I annoncen stod der at den var i god stand, men den havde en mindre kosmetisk skade på den ene side af kåben. Jeg hævede penge og troppede op derude på det aftalte tidspunkt, for at konstatere at stort set alle plasticdele lignede lort. det var ridset og brækket i en grad så den skulle have monteret ny kåbe, sideskjolder osv. Så bød jeg ham 5000 kr under det han ville have.

• #8   19. mar 2008 Hvad pokker Sune.... skifter du til en raket nu ! ! ! er det Lars der har lokket dig i fordærv ?

• #9   19. mar 2008 Har også haft en aftale om fredagen, været nede og hente kontanter torsdag og skulle lige ringe og have en adresse og så var idioten kommet i tanke om han ikke ville sælge alligevel unden at nævne det for mig og 1 måned senere var den så tilsalg igen til 5k mere end da jeg skulle købe. Den blev så solgt til 5k under hvad jeg ville have givet, så kan han lære det.

• #10   19. mar 2008 Jeg ville også sælge til den der først stod med pengene. Hvis du så ville overfører penge til ham så burde han ha taget imod det, og så var den handel afsluttet.

• #11   19. mar 2008 Man skal da kunne lave en aftale ..

Solgte en til en i ålborg som ubeset , til prisen
    solgt som jeg beskrev den mandagmorgen , afhentet lørdag da manden lage pengene og var tilfreds

En aftale er sk... en aftale

Kommentér på:
kan man ikke holde det man lover

Annonce