{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Hej MCister.... {{forumTopicSubject}}

Står og skal til at investere i nyt lædertøj der passer til min ny indkøbte mc, og kunne godt tænke mig et anerkendt mærke ... (noget i retning af Alpinestars el Berik m andre) vil ikke gå på kompromis med design/kvalitet..!

- MEN DET KOSTER DA RØVEN UD AF BUKSERNE...!

- ved godt man kan købe i Tyskland...

Men da jeg til dagligt beskæftiger mig med import af lignende kategori, fristes jeg godt nok til at undersøge om det da for pokker ikke kan lade sig gøre at sælge dette udstyr over nettet (her i DK) til nogen priser der er til at bide skeer med....??!!
Ville du/I hellere købe i dyre MC butikker eller vil du/I godt handle i en dansk netbutik med ordenlig bytteservice/priser..???
Smid din mening...og go påske, med forhåbentlig ORDENLIGT MC VEJR TAK...!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej MCister....
  • #1   19. mar 2008 Vil allerhelst købe til tyske priser, men støtte dansk forhandler (fysisk butik) Dette lader sig dog sjældent gøre.
    Køber derfor ofte via udenlandske netbutikker, men hvis der fandtes en dansk netbutik med samme priser som de udenlandske, ville jeg da foretrække den fremfor udenlandsk.

Også god påske til dig - det med vejret ser desværre lidt sort (hvidt) ud...

• #3   19. mar 2008 Hvis du går igng med at finde en mulighed for at sælge tøj til en billigere penge er jeg klar med støtten

• #4   19. mar 2008 Jeg tror det bliver svært at opnå billigere priser, end de store udenlandske kæder.
    Eksempelvis Louis.de der kan sælge billigere alene på grund af momsen. Desuden køber de ind i en mængde, der næppe vil være muligt for en dansk forhandler.

Men ellers en god ide som jeg gerne vil støtte, hvis prisen ellers er rigtig.

• #5   19. mar 2008 ups
    jo alle er da klar på at spare momsen

det ville sq da være underligt ,at man ikke vil spare penge .
    Og nogen gange mange penge
    er klar

• #6   19. mar 2008 Jeg synes nogle gange det kan være en vildrede at handle/kigge på de tyske sider. Mit tysk er ikke for godt, og jeg bruger derfor MEGET tid på at finde ud af hva alt det de skriver betyder!

En dansk side ville være MEGET at foretrække hvis du spørger mig!!! Så længe servicen er i orden, betaler jeg gerne lidt mere smiley -Så god ide! Håber det er noget du gør alvor af!

• #7   19. mar 2008 Så kan man jo altid få et "nogenlunde" forståeligt engelsk ud af de tyske sider, ved lige at køre dem igennem babelfish. Eller copy paste det man ik forstår over.

• #8   19. mar 2008 Foretrækker altid udenlandske netbutikker. De er ofte billigere og der er bare styr på tingene hos Louis.
    En anden ting er at jeg næsten altid har bøvlet med dårlig service og vejledning, regninger der ik passede med det lovede, mekanikere der ikke udfører de opgaver de får besked på, eller mere end de får besked på, e.c.t. ved danske forhandlere.

De dk forhandlere jeg har været hos, har næsten alle en lav stjerne hos mig. Lige med undtagelse af Fraz Kroon i Aarhus.

• #9   19. mar 2008 jeg kigger altid på danske sider, derefter kigger jeg på udenlandske sider. Men hvis det ikke siden er på dansk eller engelsk, så smutter jeg igen, da jeg ikke forstår et ord tysk.

Ved nogle ting vil jeg gerne købe på nettet, dog vil jeg helst når det er hjelme eller tøj, så vil jeg helst stå i en butik og prøve mig frem med hjælp fra en ansat. Nok mest fordi at jeg ikke gider og skal ned og sende det tilbage hvis det ikke passer.

• #10   19. mar 2008 Synes at du skal få lavet din helt egen hos Dragtdesigneren (søg i forum)

• #11   19. mar 2008 Kan anbefale Dragtdesigneren !

• #12   19. mar 2008 Glem heller ikke muligheden for at få rabat ved en eksisterende dansk forhandler.
    Det hjælper selvfølgelig, at man handler der jævnligt og de plejer da ikke at gå af vejen for en gang jysk krejleri.
    Jeg fik da min Arlen Ness dragt til ca. tysk pris, men i DK - blot ved at handle lidt frem og tilbage. Fordelen var jo så, at jeg dels kunne prøve pasformen og dels kunne få den med det samme smiley

Kommentér på:
Hej MCister....

Annonce