488 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

dumme dumme mig.... dumme dumme mig....

ja hvordan skal jeg nu få det her sagt???? ja jeg skulle jo til mekkeren og have skiftet dæk imorgen og da jeg jo så mener at jeg kan lidt med en svensknøgle ville jeg jo spare penge og pille hjulene af selv... og skal vi ikke bare sige at jeg har fundet ud af at man ikke behøver at være inteligent for at opfinde polerede fælg-kante.... smiley altså baghjulet gik fint men da jeg så havde lidt for travlt ved forhjulet endte det med to ridser på nok 20 centimeter... ups... og nå ja tænkte jeg.. sket er jo sket så jeg polerer da bare de fælge blanke... mig igang med noget sandpapir og noget ståluld... hmm.... her vel godt 1,5 time senere har jeg nået en plet på ca 2*5 cm... hehe.. så nu er det så vedtaget at det kun er fælgkanten der bliver poleret håber så at mekkeren går med til at pille dækkene af imorgen og så først sætte nye på i næste uge.... jeg ved godt at der sidder en masse og griner højt af mig nu men hvad satan jeg skal vel også stå for lidt sjovt engang imellem....

Blade

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dumme dumme mig....
  • #1   17. aug 2005 tja hvad fanden... det er den eneste måde man lærer det på... og det skal nok se godt ud med poleret fælgkant...
    Chris tjek lige min profil... der er et billede af det gamle dæks sidste minutter..... smiley

• #2   17. aug 2005 grunden til at jeg tager det så roligt er at fælgene ikke var malet for godt... jeg ridsede for fælgen(husk at pille caliper af inden i går igang med at flå i hjulet) og da jeg hev afbalancerings klodser af i bag røg malingen med.... så de skal jo poleres nu...

• #3   17. aug 2005 Tak for indlægget, så ved man at man ikke er den eneste som dummer sig lidt en gang i mellem... Cyklen blir flot med polerede fælgkanter :o)

• #4   18. aug 2005 ja det håber jeg da søren... men hold k... det tager lang tid.. og jeg lover dig for at mine fingre er ømme.... smiley

Kommentér på:
dumme dumme mig....

Annonce