dumme dumme mig.... dumme dumme mig....
ja hvordan skal jeg nu få det her sagt???? ja jeg skulle jo til mekkeren og have skiftet dæk imorgen og da jeg jo så mener at jeg kan lidt med en svensknøgle ville jeg jo spare penge og pille hjulene af selv... og skal vi ikke bare sige at jeg har fundet ud af at man ikke behøver at være inteligent for at opfinde polerede fælg-kante.... altså baghjulet gik fint men da jeg så havde lidt for travlt ved forhjulet endte det med to ridser på nok 20 centimeter... ups... og nå ja tænkte jeg.. sket er jo sket så jeg polerer da bare de fælge blanke... mig igang med noget sandpapir og noget ståluld... hmm.... her vel godt 1,5 time senere har jeg nået en plet på ca 2*5 cm... hehe.. så nu er det så vedtaget at det kun er fælgkanten der bliver poleret håber så at mekkeren går med til at pille dækkene af imorgen og så først sætte nye på i næste uge.... jeg ved godt at der sidder en masse og griner højt af mig nu men hvad satan jeg skal vel også stå for lidt sjovt engang imellem....
Blade
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 27 MC-er: 1 Emner: 66 Svar: 2.814
Chris tjek lige min profil... der er et billede af det gamle dæks sidste minutter.....
jul 2004
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 749
jul 2004
dumme dumme mig....