2.041 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 45 Svar

DUMME fucking betjent!!! DUMME fucking betjent!!!

SÅDAN en nar af en betjent.
Stakkels uskyldige lille mig....
Stakkels uskyldige lille mig...

SÅDAN en forbandet betjent, har de ikke bedre at lave?? de laver ikke en skid, spiser bare Donuts, og nægter at rykke ud til vigtige opgaver, bare for at være i stand til at give mig en bøde, når jeg kommer kørende med 35, hvor man må køre 50.. Stopper mig, og sviner mig til (med en bøde) pisser op i det røde feldt og alt muligt........

Jeg fatter dør, han skriver mig med det samme, spørger til læge erklæring, kørekort adresse osv... han er bare ikke til at tale med, går også MEGET op i det ikke er min motorcykel. forklarer ham at det er en her fra MCG's cykel, og jeg er ved at justerer karburatorne... SÅ skal han have navn adresse osv. på ejeren... TOTAL spade, tænk at gå op i hvem den tilhører... HAR DE IKKE BEDRE AT TAGE SIG TIL??
Generer mig medden slags spørgsmål, det kan jo næsten opfattes som en anklage!! SVIIIIN

OSV. OSV. OSV. kører derfra med et bødeforlæg, på 500.. og en karburator, der lyder rigtig smiley

SÅdan kunne mit indlæg have lyt, den slags hører man jo ofte herinde!!
Men kommer til at lyde sådan her:

Ligger og roder med en mc, for en herinde, skal ud og høre motoren i gang, efter en justering..

kører ud uden hjelm, som jeg plejer, MIT valg!!
Eneste måde jeg kan høre motoren ordenligt..

MEN denne gang, kom der en betjent, og gav mig en bøde, som han har ret til. sådan kan det gå!! smiley

NEJ det er ikke HANS skyld. NEJ han var ikke et dumt svin, NEJ han gjorde ikke noget galt.. der var kun ET fjols, og det var ham uden hjelm.. smiley

(MEN han kunne godt have ladet mig slippe med en advarsel LOL)

/Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DUMME fucking betjent!!!
Kommentér på:
DUMME fucking betjent!!!

Annonce