{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.154 visninger | Oprettet:

Rasmus H
Rasmus H
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 17

Husqvarna TE510 vurdering? {{forumTopicSubject}}

Hej, har købt en Husqvarna TE-510 fra 86.
Den er ret flot, næsten igen rust, starter og kører godt, næsten nyrenoveret motor, lige fået ny excel bagfælge med tilhørende nyt dæk.
Kraftig motor på 510cc, skulle eftersigende yde 60hk.

Og den er på plader, dvs der er betalt afgift.

Har desværre ingen billeder lige nu, men hvor meget står sådan en fætter i? For overvejer at sælge den da den er lige lovligt stor til mine korte ben. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Husqvarna TE510 vurdering?
  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    jan 2006

#1   6. mar 2008 Havde faktisk lige et enkelt billede, dog har den ingen bagfælg på der, men har den nu smiley

http://i188.photobucket.com/albums/z254/Xtreme512/DSC00049.jpg

• #2   6. mar 2008 Øh, hvis du lige har købt den må du da vide hvad så'en står i ?!

• #3   6. mar 2008 En TE-510 fra 86-88 yder 52 hk. Nyprisen i 88 var 87.230 kr.
    Tørvægt 116 kg, altså 2,23 kg/hk. Kun kickstart.

Jeg vil gætte på at den kan koste 25-30.000 hvis den er i god stand...

• #4   6. mar 2008 MEN - det skal siges at den er lidt svær at finde købere til, da der er langt mellem reservedelene til den, og da der ikke er mange der kender den. Desuden er offroad-markedet ikke særlig stort i DK - har jeg erfaret efter at have importeret lidt....

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    jan 2006

#5   6. mar 2008 Nice tak for info, har du evt et link til noget mere info?

Okay, jamen den er i god stand af en fra 86 at være smiley

• #6   6. mar 2008 Den er det værd en potentiel køber vurderer den til.
    Du har lige været potentiel køber for MC'en, så den er jo det værd du mente du skulle give for den...

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    jan 2006

#7   6. mar 2008 Reservedele skal man vel til sverige efter, okay, troede faktsik der var okay efterspørgsel på dem.

• #8   6. mar 2008 Vil gætte på du kan få en 10-15.000.. De står til 8-11.000 i tyskland og afgift er der ikke meget af på sådan en ældre svend...

• #9   6. mar 2008 http://bikez.com/motorcycles/husqvarna_510_te_1989.php

Dér kan man bare se hvad markedskræfterne kan ændre på prisen.... smiley

• #10   6. mar 2008 Jeg gav 15000 for en 88 510TC ombygget til TE med afgift.....

Det syntes jeg var ok dengang tror det var i 03-04

Du kan se den i fotoalbum under mine gl. cykler......

MENMEN så brugte jeg 10000 på en 93er TC og flyttede motor forgafel-bagsvinger- plast og Motor over.....
    Ja kun stel var 88 og den var egentlig ombygget allerde til en 91er .-) inden jeg gik igang.....

Og så lige 7000 på motard fælge smiley
    og så blev jeg træt og manglede penge......så solgte den...

Men havde da en gratis Crosser samlet af resterne...
    Der gik af lort for udst. var forket...... gik ordentlig kun med forrør - men det kun naboerne mærkeligt nok ik li.......

Jeg syntes ellers det lyder rigtigt ...... (og højt)......

De nyere crossere er plug and play.... alt passer lige over....
    Untagen beslag på stel for bagdæmper ..... det skal lige have en tur med en hammer og en vinkelsliber smiley

Sårn var det på en 88.... regner med din ligner meget...

• #11   6. mar 2008 Jeg har MC-revyen fra 1988 her foran mig. Hvad vil du vide?

• #12   6. mar 2008 "For overvejer at sælge den da den er lige lovligt stor til mine korte ben. :)"

Hæ i starten kørte mig kæreste rundt med en ølkasse i baggerummet......

Den gik ikke ordentlig .....gaskabel for kort gasspjæld var løftet en micrometer.... = umulig at starte
    Så når jeg stallede den i fx et lyskryds....
    Kom hun kørende i bil med ølkassen så jeg kunne stå på den når jeg prøvede at pumpe liv iden....

Den skal starte første gang....
    Ellers glem det og køb en is...... inden du prøver igen

• #13   6. mar 2008 Okay - jeg er vel helt ude i hampen så.
    Jeg har kun erfaret at man ikke kan sælge offroadere i DK, selv hvis man henter dem i Italien, hvor de kan købes meget billigt. Det gælder selvfølgelig brugte cykler.... Måske er det bedre med nye.
    Den sidste jeg havde, stod i 13 måneder - billigste i DBA og der var kun 3 henvendelser på den i perioden. Jeg kender en fyr der kommer fra Italien, der importerer til DK - 95% går videre til Norge, da der ikke er kunder til dem her.............
    Så det er der vel delte meninger om - jeg skal i hvertfald ikke have flere hjem! smiley

Kommentér på:
Husqvarna TE510 vurdering?

Annonce