Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  res.dele til mc'er over 15 år?
  • #1   3. aug 2021 Det kommer nok meget an på hvor mange cykler der er blevet produceret af modellen.
    En sjælden model vil det nok være svært at finde dele til mens det til f.eks. Honda CBR modellerne nok vil være lettere. Især når man kan nøjes med brugte dele.
    Service kan man ofte klare selv eller man besøger en autoriseret forhandler.

• #2   3. aug 2021 Det som udgangspunkt intet problem...

Maskiner fra 80'erne kan være svære at få kåbedele til, men alle service dele er heller intet problem..

• #3   4. aug 2021 BMW kan du få alt til, selv tilbage til årg. 1950, så ingen panik hvis det skal være BMW smiley

• #4   5. aug 2021 Hvis du har en specifik model i tankerne, kan du selv undersøge lidt omkring tilgængelighed af reservedele. T Hansen har lidt, men ikke meget. Atmcteknik har en del, det er i DK, så dag til dag eller ihvertfald tæt på.
    Cmsnl.com har en del, men det er i Holland, så det kan tage lidt tid om at nå frem, til gengæld er der rigtig gode tegninger mm.
    Din lokale MC forhandler hjælper sikkert også gerne med at fremskaffe dele.
    Endelig er der diverse MC ophug, hvis nye dele ikke er muligt af finde, fx mchuset i Kølkær.
    Jeg vil anbefale at møde fysisk op, så har du mulighed for at se hvad du køber.

• Bo T
    Bo T Tilmeldt:
    aug 2021

Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 3
    #5   6. aug 2021 Takker for de gode svar.
    Jeg har indtil nu udelukkende kigget på nettet. Modeller jeg har kigget på har været forskellige typer. modellerne har været fordelt cbr111xx - zx9r - bandit 1250 - gsxr1000 alle mellem årgang 2000 -2005. 35-60kkr.

Kommentér på:
res.dele til mc'er over 15 år?

Annonce