{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.202 visninger | Oprettet:

Service eftersyn R6, er det godt nok? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg hentede en R6 her i efteråret og den har siden da stået til vinteropbevaring hos frankies mc-center i Randers.

Kan se på de bøger jeg har fået med fra den tidligere ejer, at det sidste service den har fået er ved 11000 km og jeg har så valgt at få lavet et service-eftersyn hos frankies inden jeg afhenter den, så jeg ved det hele er iorden. Den har nu gået 15000 km. Skal jeg så bare følge service interval fra nu af, altså næste gang når den har gået 21000 km? Og næste igen må så være ved 27000 km, men skal den ikke ha stillet ventiler og sådan ved 24000 km?

Jeg skal betale 3400 kr for: Vinter-opbevaring -.Forsikring i perioden samt det service-eftersyn. Vil i mene det er en OK pris?

Mange Tak

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Service eftersyn R6, er det godt nok?
  • #1   29. feb 2008 Det er en R6 fra 2003

• #3   29. feb 2008 Jeg giver nemlig 1000 kr for opbevaring og 400 for forsikring. Kan da ikke passe at det koster 2000 kr bare at skifte filter og olie? Og så selvfølgelig væsker og sådan, hvad er der mere elles? For i opbevarings aftalen er der nemlig inkluderet: kontrol af dæk, luft i dæk, lys, olie.

• #5   29. feb 2008 jeg er lige kommet af med knap 1800,- for skift af olie, oliefilter, luftfilter og tændrør.

• #6   29. feb 2008 Og Anders......... skal vi slet ikke se den fine R6 ???

• #7   29. feb 2008 Oki, så er det nok ikke helt galt.

Jo kan i tro i skal, regner med at hente cyklen her på næste mandag, så skal der nok komme billeder op..

Mvh

• #8   29. feb 2008 Anders B: jeg overværede sidste service min R6 var til. (Da den var mit eneste transportmiddel og jeg var nødt til at tage den hjem igen).

Det tog ca. 2 timer.
    Den første halve time går på at afmontere kåbe, tank, luftfilterkasse mm. for at komme ned til tændrørene.

Derudover skal de skiftes. Luftfilter skal skiftes / vaskes. Olie + filter. Jeg fik synch. af karbs og meget mere.
    Jeg slap lige omkring 2k for det. Så din pris lyder også rimelig okay.

P.S. Min er en 00.

• #9   29. feb 2008 Lasse: Tak for svar. Må lige få hørt hvad de har fået lavet på den så. Men tror oz prisen er okay, hvis de har fået skiftet de ting som de skal.

Kommentér på:
Service eftersyn R6, er det godt nok?

Annonce