{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Service på YZF R6 99 {{forumTopicSubject}}

Hej Alle..
Har lidt tanker omkring min elskede bike..

Den trænger efterhånden til et lille eftersyn.. Det ved at være et stykke tid siden den har været til service og er bange for det godt kan blive en dyr omgang, men har ikke rigtig indblik i priserne, så prøver at danne mig et overblik her..

Så derfor en lille forespørgsel her i forummet: Nogen som har gode erfaringer med et MC-værksted i århus og omegn? (Selvfølgelig den klassiske - Go service til lav pris)

Jeg vil umiddelbart tro at vi snakker om følgende:
- Justering af ventiler
- Stramning af kæde
- Fixning af bremselys / blinklys
- + Det de løse småting..

Nogen som ved hvad sådan en omgang ligger i sådan ca.. (Ved godt det kan være svært at bedømme, men noget har garanteret mere erfaringer i det end mig)

Samtidig går jeg og pønser lidt på at smække den til salg, da jeg desværre ikke får den brugt helt så meget som jeg gerne ville..

Så 100kr. spørgsmålet er jo så, om jeg bør sætte den til salg inden, og så tage prisnedslaget..
Eller bør jeg få den smidt til service og betale regningen, for derefter at smide den til salg?

Hvad siger eksperterne derude??

Håber på lidt gode råd, og måske lidt erfaringer fra jer som er lidt mere rutinerede..
På forhånd takker..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Service på YZF R6 99
  • #1   19. jul 2010 Tjae, prisen kan jeg ikke udtale mig om, men du har da det gamle "Franz Kroon's Efterfølger" der nu vist hedder Århus Yamaha center eller sådan noget lignende. De holder til i Lystrup. Der finder du også Hans Larsen mc, der bl.a har poul Kierstein holdende ude på værkstedet! Så bliver det ikke ret meget bedre!

• #2   19. jul 2010 Hvor langt har den kørt??
    Hvis den får service vil det alt andet lige være lettere at få den solgt, så skal den nye ejer ikke tænke over det.
    Et sådan service, hvis det er nødvendigt at justere ventiler, koster vel små 6-7 timer på værksted, ikke noget af det der kræver den store mængde reservedele.
    Så maks 5.000,- vil jeg skyde på.

• #4   20. jul 2010 Den har kørt omkring 48.xxx mener jeg..
    Lyder som om det er lystrup jeg skal have den kørt ud og givet den en omgang..

Kommentér på:
Service på YZF R6 99

Annonce