1.011 visninger
|
Oprettet:
Crosser KTM sxf 250cc. Motor {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg var ved at skifte olie på min KTM SXF 250 fra 2020, da jeg så tog bundproppen ud sad disse stykker metal på magneten på bundproppen.
Nogle der har en ide om hvad det kan være?
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Hvor tykke er de stumper?
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Det kan også være en stump af nummer 28.
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Det ville ikke overraske mig, for de lever et hårdt liv i sådan en motor.
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.342
nu kender jeg ikke til garanti på sådan en men det er måske værd at undersøge om der er nogen dækning på så ny en maskine men hvis den allerede har rendt 50 timer + så tror jeg ikke der er nogen grund til at undersøge det for så bliver det for egen regning
feb 2011
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 446
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Meeeeen... Så skal man nok påregne at skulle dokumentere olieskift og ventilkontrol osv - så hvis man laver det selv, er der i praksis ingen garanti.
feb 2011
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 446
Gælder det samme for en motorcykel, beregnet til banekørsel ???
Det kan hurtigt gå hen og blive dyrt sparede penge til service, hvis der ingen garanti er.
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Men uden dokumentation, skal man nok ikke regne med at der er noget som helst at hente.
Crosser KTM sxf 250cc. Motor