{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Crosser KTM sxf 250cc. Motor
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.698
    #1   9. maj 2021 Der er jo ikke kickstart på sådan en, så det er ikke en stump af fjederen på den aksel.

    Hvor tykke er de stumper?


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.698
    #2   9. maj 2021 Måske en stump af nummer 5 på billedet?

    Det kan også være en stump af nummer 28.


    profilbillede
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.698
    #3   9. maj 2021 Måske en stump af en ventilfjeder?

    Det ville ikke overraske mig, for de lever et hårdt liv i sådan en motor.



    profilbillede
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.698
    #4   9. maj 2021 Kan også være klips til starterdrev, som er nummer 14 på billedet her. Den har dog nok en større diameter end de stumper der...

    profilbillede
  • #5   9. maj 2021 der er desværre ingen vej udenom at med dækslet og få den kigget efter under alle omstændigheder

    nu kender jeg ikke til garanti på sådan en men det er måske værd at undersøge om der er nogen dækning på så ny en maskine men hvis den allerede har rendt 50 timer + så tror jeg ikke der er nogen grund til at undersøge det for så bliver det for egen regning


  • #6   9. maj 2021 Der er vel stadig garanti på den, så ned til sælger og få dem til at udbedre fejlen.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.698
    #7   9. maj 2021 Teoretisk ja - så er der garanti.

    Meeeeen... Så skal man nok påregne at skulle dokumentere olieskift og ventilkontrol osv - så hvis man laver det selv, er der i praksis ingen garanti.


  • #8   9. maj 2021 Hvis det er et køretøj beregnet til vej, er der intet krav om, at det skal være et mærkeværksted, der foretager service. Så hvis du overholder fabrikantens forskrifter, er det vel for så vidt ok at du selv laver service. Det skal selvfølgelig kunne dokumenteres og det kan nok blive svært at få det til at holde i retten, for hvis noget går galt har du SELVFØLGELIG overholdt alt til punkt og prikke, ikk?
    Gælder det samme for en motorcykel, beregnet til banekørsel ???
    Det kan hurtigt gå hen og blive dyrt sparede penge til service, hvis der ingen garanti er.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.698
    #9   9. maj 2021 Det hele vil stå i garantibetingelserne.

    Men uden dokumentation, skal man nok ikke regne med at der er noget som helst at hente.


Kommentér på:
Crosser KTM sxf 250cc. Motor

Annonce