{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fotofælder
  • #1   20. feb 2008 Det var træls smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.899
    #2   20. feb 2008 Hvis dog bare han fortalte sandheden...

Alle fotovogne er IKKE forsynet med videokamera - og dem der er, skal kameraet startes manuelt i...

• #3   20. feb 2008 ja ... men de skal vel kunne se, hvem der kører motorcyklen (sådan er det da i hvert fald i bil)

• #4   20. feb 2008 Yes blev også blitzet har ikke hørt noget fra dem, ca LAAAANG tid siden nu..

• #5   20. feb 2008 Du får en bøde for ikke at oplyse hvem der kørte, hvis du nægter det er dig der er føreren, dette såfremt de har din nr. plade... har selv prøvet for et par år siden..... Hvis du er blevet blitzet og slet ikke har hørt noget, har de ikke fået din nr. plade....... Det sker sku også for biler tit....

• #6   20. feb 2008 Jeg blev også blitzet tilbage i september, og der er ikke sket noget. Men ja, bare benægt. Man kan jo ikke bevise noget.

• #8   20. feb 2008 Johnson

Kan ikke se det fede i den video på nogen måde. At betjenten er et kvaj gør da ikke spaden på MC'en til en helt.
    Ikke at jeg er gadens pæne dreng - hver gang håndtaget drejes er det da med en kalkuleret risiko for at blive busted. Så må man pænt stoppe og betale.
    At han tager ham i 3 klip er da 110% fair. Han bryder jo vitterligt indtil flere traffiklove.

• #9   20. feb 2008 Don T = Incognito..... ;-P

Johnson... Nej det er generelt... Jeg fik en bøde på 500kr.... (Det var billigt sluppet)... og helt ærligt.... Jeg kunne sku ikke huske hvad han hed ham der kørte på min mc med fuldface hjelm og solbriller.... ;-P

• #10   20. feb 2008 DU skal kunne dukomentere hvem der køre DIN mc hvis du vil ungå bøde eller klip

• #11   20. feb 2008 (Johnson - Hvorfor er jeg på din filter-liste?)

• Sajmon ™

#12   20. feb 2008 Johnson - Sådan noget pladder at lukke ud.

Folk skal stoppe når der er politi på - også selvom man kører på baghjul.

I det øjeblik du ikke stopper, har du valgt for betjenten at han skal eftersætte - for det er HANS ARBEJDE!!!!!!!

Efter et stykke tid opgiver han så af sikkerhedsmæssige årsager. Jeg synes politiet gør et godt stykke arbejde, og det vidner den film efter min mening om.

At jeg så ikke selv altid overholder lovene er min egen sag, og det må jeg så betale for den da jeg bliver taget i det.

• #13   20. feb 2008 Johnson

Hvis du stikker af en dag og jeg tuller rundt i min Octavia og ser dig race fra politiet så vipper (vognbaneskifter) jeg dig grøften.

Heller det en du hamrer ind i en bil fyldt med en familie eller lignende.

Vil til en hver tid hævde jeg ikke så dig - og slet ikke regnede med en knold kom kørende 200+ bagfra.

At ikke respektere politiet i traffiken er da ikke forskelligt fra at kaste med sten imod dem eller lege terrorist med tændstikker.

At skyde raketten af under "semi"-kontrollerede forhold på offentligt vej og lege bandit, stikke af og køre som en sindsyg for at slippe væk er to helt forskellige ting!

• #14   20. feb 2008 Johnson - Hmm.. Jeg har været det i et stykke tid, anede ikke hvorfor smiley ! Har villet kommentere nogle af dine tråde, men jeg kunne ikke smiley

• Sajmon ™

#15   20. feb 2008 Nej det er ikke kun min mening, men også loven der siger sådan.

Det er synd du ikke forstår det, for med den holdning er du rimeligt meget til fare for andre.

• #16   20. feb 2008 Johnson din bandit.. Du har min ynglings-kværn smiley

• #17   20. feb 2008 I øvrigt, jeg har samme mening som dig..

• #18   20. feb 2008 Johnson:

Der er sku forskel på at overhale en stribe biler, ligge den ned i svingene, give lidt håndtag når omstændighederne er passende.

Men at stikke af fra polisen er hasaderet. Adrenalinet pumper og chancerne for fejl er meget større, samt du har ikke muligheden for at sænke farten til et moderat tempo igen.
    At have minimal respekt for ordensmagten er mig en gåde i dagens Danmark. De gør deres arbejde. Efter gældende regler og love. At du er uenig med hastighedsgrænser er en anden sag.

• #20   20. feb 2008 Don T - LOL, nice lavet smiley

• #21   20. feb 2008 200 km/t.. Det var alligevel ikke særlig meget, det er jo tomgangen på en zx10r smiley

• #22   20. feb 2008 Man er ikke skyldig før man er fanget IMO.... Alt det der med at man ikke må stikke af, f.eks. på motorvej er BS IMO ;P Gad vide om det ikke er fordi at det ikke er alle der tør tage chancen?? Selv ville jeg stoppe, men kun fordi jeg er en tøsedreng.......

• #23   20. feb 2008 Don T:

Så må du for alle hestene nu af versysen og komme over 200!

Jeg er skam godt klar over gældende regler ved vognbaneskift. Men ville stadig ikke tøve et sekund. Vi har alle vores principper.

• #24   20. feb 2008 Mr. Triple.

Tøsedreng - måske nok. Eller respekt for loven.
    Man kan ikke på den ene side fordømme andre lovovertrædelser og sige god for andre.
    "Jamen det var jo bare afbrænding af en skole - ingen kom jo til skade" ...

Mit fuel i den her debat er ikke om hvorvidt det er fedt at køre stærkt eller sejt at stikke af. Men ren respekt for gældende samfundsprincipper.

• #25   20. feb 2008 Johnson:

Se nu at få farvet den bike bægul og fælgerne pink! Det har helt klart min vote.

Kom nu ind i kampen og argumenter for din sag. Er det en mægtighedsfølelse at køre fra politiet? Er det "living-on-the-edge"-mentaliteten eller bar total afsky for pansere?

• #26   20. feb 2008 C1 ja det kan jeg forstå, men mit fuel er at regler er til for at blive overtrådt... hader at skulle indordne mig under samfundets normer, især stupide færdselsregler lavet af folk som Carsten "Nobrain" Nonboooo Ikke dermed sagt at jeg ikke har respekt for andres liv og vel.. Kunne ikke drømme om at drøne med 140 gennem en lille flække ude på landet, men kunne jeg finde på at køre 200 på motorvej.... øhhhh ja det kunne jeg måske godt finde på hvis jeg vurderer at forholdene er til det.....

• #27   20. feb 2008 Triple:

Så er vi vel enige. Har da flere gange nævnt jeg også kører efter forholdene.

Men ikke respektere polisen? Det er en anden sag.

• #28   20. feb 2008 Johnson:

Jeg forsår udemærket hvad du siger og din sidste post er helt korrekt.

Spørgsmålet er om du forstår hvad jeg fisker efter. Det lader det ikke til.

• #29   20. feb 2008 Moral er godt - fornuft/omtanke er bedre.

• #30   20. feb 2008 • Johnson •

Grunden til at betjenten ikke forsøger at standse ham med det samme, hvilket han så dog trods alt gør, er at han intet ville kunne gøre. En fartmåling i bilen skal foretages over en 500 m strækning og gennemsnittet tages så. Derfor venter han med at sætte blink etc. på, for så ville mc'en jo bare sætte farten ned.

Den betjent jeg har været på færdselspatrulje med forsøgte at gøre begge dele på motorvej E45 blot for at illustrere. Forsøgte at tage fartmåling hhv. med og uden blink. Resultaterne er vel ikke overraskende at folk hurtigt sætter farten ned, og betjenten kan intet gøre.

• #31   20. feb 2008 Jonas, fatter Nada - siger du at de skal have blik på for at tage en fartsynder eller hvad er det du forsøger at pointere ??

Han havde vist et ret gost gennemsnit over de 500 meter.

Bare nysgerrig

JLL

• #32   20. feb 2008 LOL Johnson fedt link der.... og ja det sætter jo tingene lidt i perspektiv... smiley

• #33   20. feb 2008 Mr. Triple

Slå dig løs her - næsten en til enhver lejlighed!

http://www.forumspile.com/

• #34   20. feb 2008 HEHE jeg er sku blevet for gammel..... eller Internettet er ved at blive for stort...... smiley

• #35   20. feb 2008 JL L, Når folk ser blinket, så sætter de farten ned, og politiet når ikke at få målingen, hvorfor synderen ikke kan straffes. Så er meningen jo lidt forsvundet.

Og ja, nu jeg ser nede i hjørnet, har han da en måæing på hele 1400 m inden han sætter blink og lyd på. En teori kunne jo gå på at han ikke har lyst til at fumle nede ved kontakterne idet han når de 500 pga. trafikken (idet rigspolitiet kører alene).

• #37   20. feb 2008 HEHE Don T jeg tænkte faktisk lidt på det, men ville ikke sige noget, da jeg ikke ville såre dine følelser...... smiley

• #40   20. feb 2008 Hvorfor snakkes det om dobbelmoral.
    Etter hva jeg forstår så sier ikke C1 at man aldri skal bryte reglene, men at man skal kunne stå til ansvar for dem eller tar jeg feil?

Selv om politiet og kan gjøre feil, gir det ikke oss muligheten til å kjøre som en villmann.

Kjør gjerne i 200 km/t når forholdene tilsier det, men vær mann nok til å stå til ansvar for dine handlinger!

• #41   20. feb 2008 er blevet blitzet 2 gange uden at få mit billed ... SNYD SIGER JEG !! hehe smiley

• #42   20. feb 2008 De er da også blevet frække. Nu er det ikke længere en kassevogn der holder i vejsiden.

Men et sølle stativ med en rød lampe på! Man har jo ikke en chance for at se den!

• #43   20. feb 2008 Er blevet blitzet og har fået billedet... Jeg vil dog klage over kvaliteten af billedet - Til de penge burde det kunne gøres bedre..
    smiley

Se billedet på min profil.. De spurgte ikke engang om lov inden de brugte mig som model...
    smiley

• #44   20. feb 2008 Mikael (Tønder)

det giver jo ingen mening på motorvej.

• Sajmon ™

#45   20. feb 2008 Ja Johnson - du er ung, og jeg bærer skam over med dig...

Kan man andet?

• Sajmon ™

#46   21. feb 2008 Velkommen til blå stue....

• #47   21. feb 2008 Det er da blevet til en lidt hæftig diskussion. Den er ret interessant at følge med i smiley

Især dem der ikke fatter, at vi er forskellige, og derfor også har forskellige holdninger.
    Fat nu, at vi ikke alle sammen kan mene det samme!! Det var da utroligt. Er det ikke voksne mennesker der er herinde?!

• #48   19. mar 2008 Kan nu godt lide den video, policen er nogle der altid er rask på et race:D.

Kommentér på:
Fotofælder

Annonce