{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.119 visninger | Oprettet:

Valg af første MC {{forumTopicSubject}}

Ja, det skal jo lige siges først at det ikke er Patrick som skriver. Det er hans dame, Marianne - Hej til alle smiley

Nu har jeg siddet bagpå hans mc hele sidste sæson, og nu begynder det at krible i mine fingre - jeg vil gerne selv have én at køre på. Jeg tager kortet sidst i april. Jeg fyldte 21 sidst i december. Jeg vejer ca. 60kg.

Jeg ved bare ikke hvad jeg skal have!!?

Jeg vil helt sikkert helst køre Honda. Jeg er vild med Hondas 2008 model CBR 125 R. Det er fin begynder cykel, men det betyder at jeg nok vil komme til at skulle skifte til noget større engang. Dog ikke større end CB 500. CBR 400 har også været på tale... - Jeg er dog også villig til at tage andre cykler op til vurdering og brugte cykler har jeg bestemt ikke noget problem med.

Min økonomi spiller også en rolle. Jeg er handelselev med speciale i vvs og jeg får pt. 7.500 kr udbetalt hver måned, hvoraf 5.000 kr går til udgifter. Resten har jeg til mig selv. Mit tøjforbrug/budget bliver svært at skære ned, da der faktisk ikke er noget.

Spørg hvis der er andet I behøver vide for at kunne hjælpe mig frem til den bedste beslutning/løsning.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af første MC
Kommentér på:
Valg af første MC

Annonce