{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alternativ til Pilot power ct2...
  • #1   9. feb 2008 pilot road 2ct er et kanon døk også . og helt perfekt til dig brug lyder det til .

• #2   9. feb 2008 Ikke for at stjæle tråden, men lige et beslægtet spørgsmål: :o)

Hvordan er kombinationen power foran og road 2ct bag?

Jeg kører nemlig en del kilometer på motorvej til og fra jobbet om sommeren, men også en del "inspireret" kørsel på de snoede landeveje..

• #3   9. feb 2008 Det er fy fy ikke at have ens dæk for og bag... tænk lige over når du er i et sving... det bagerste har massere af greb men...

• #4   9. feb 2008 det var derfor jeg tænkte power foran og road 2ct bag.. så har du grip i sving både for og bag ?

et power bagdæk holder ikke så lang tid når man har en liter cykel og kører motorvej :o/

• #5   9. feb 2008 En af grundene til, at man helst ikke skal blande dæk typer, er dræning af vand, når man kører.... Dækkenes møster er laver til og dræne vand på en bestemt må for hinaden...

Dog der der nogle enkelte eksempler på, at forskellige dæk fra samme fabrikant, er en for del...

Jeg vil dog mene, at en Road 2CT foran er mere end rigeligt. hvis du mest kører ligeud.... Jeg har det selv, og det bider udemærket...

Selv I disse kolde dage, så bider det godt I asfalten....

Kommentér på:
alternativ til Pilot power ct2...

Annonce