{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Spørgsmål vedr. salg {{forumTopicSubject}}

Nu skal jeg have det 'nye' dyr synet i næste uge, og skal derfor til at have solgt den anden(gs'eren).
Men nu har der de seneste dage været talt meget om hvad man skal gøre, når folk kommer for at kigge på ens mc, og skal prøve den.
Skal man tage imod dipositum, tage deres kørekort mens de prøver mc'en, eller hvad er jeres erfaringer?

Desuden er jeg lidt i tvivl om hvordan det fungerer når man først har solgt sin mc. Hvis nu køber smadrer min mc efter 2 dage, hæfter jeg så stadig for skaden? Og hvor lang tid har køber til at omregistrere/forsikre sin nye mc, for jeg skal jo have ændret min forsikring til min nye mc.
Det var en masse spørgsmål, jeg håber nogen af jer kan hjælpe mig.
Mvh
Martin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål vedr. salg
  • #2   29. jun 2004 Kan kun tilslutte mig Hans råd ,endnu bedre(og mere sikkert) er det selvfølgeligt at omregistrere mcen sammen med køber inden han kører med den(kræver at han kommer med et forsikringsbevis)så er du helt på den sikre side,og helt fri for bøvl hvis han lægger den på siden ude for enden af din kantsten.

Det korte af det lange er at bruge sin sunde fornuft og lure om fyren kun er ude på at prøvekøre eller rent faktisk er interesseret i at købe din øjesten.

Husk at de fleste heldigvis er ærlige mennesker smiley

• #3   29. jun 2004 Tak for rådene begge to, det var yderst hjælpsomt!
    Jeg kan desværre ikke omregistrere cyklen sammen med køber, da den skal til syn først.

Mvh
    Martin

• #4   29. jun 2004 Hej Martin
    Hvis ikke du synes at du har tillid til fyren der vil købe din dejlige mc, så sig til ham at han er nød til at tage en prøveplade med, for så kan du bare afmelde den og så er alle problemer løst hvis ikke du får stukket en gummi check
    MVH
    Bjarne Klit

Kommentér på:
Spørgsmål vedr. salg

Annonce