1.075 visninger
|
Oprettet:
HASTER CBR 600 f4i - afmontere lambda? {{forumTopicSubject}}
Det er altså noget værre noget...!!
Vores kammerat Urbanviking må sgu snart afbude stunt-show i Herning pga. at lambda'en får motor til at køre ujævnt på hans Honda CBR 600 f4i..!!
Er der nogen af jer, der kan træde til med akut nødhjælp i forhold til erfaring i at afmontere 'lortet'...?
Krydser fingre for, at hjælpen er nær (tlf.), for han fortjener at køre - og gæsterne at se hans show....så hjælp kære venner, hvis I sidder inde med akut vigtig viden
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 139
Der skal nok en ny Lambda til, desværre.
Det er ligesom biler, ikke alle kan køre uden den lambdasonde...
Håber i finder en løsning.
Mvh Jens
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Svar: 13
apr 2005
Følger: 81 Følgere: 79 MC-er: 3 Emner: 194 Svar: 938
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 74 Svar: 947
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 8
Og derfor kære mads K - hvis du nu ikke kunne lade være med liiiige at søge der tidligere (bare for sjovt) så videresend 'please' til mig - jeg aner ikke hvad jeg skal søge på og hvordan det foregår derinde - forsøger mig kun som forlænget talerør uden begreb om 'lambda' i øvrigt hehe - men 1.000 tak for linket, ser ret spændende ud og på forhånd tak, hvis nu det var...
apr 2007
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 174
tak for i forsøgte at hjælpe.
sagen var at lambda var pillet ud af udstødningen ved montering af sportspotte,men den var ikke afmonteret bare puttet ind i et hul i stellet.måtte bore i udstødning og putte den tilbage og skifte tændrør så fik jeg kørt lidt alligevel.men igen tak tak for forsøget hehe
hilsen redone
apr 2007
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 174
HASTER CBR 600 f4i - afmontere lambda?