{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

Udstødnings hjælp !!!! {{forumTopicSubject}}

Hej jeg ville høre om der er nogen af jer der har en original lydpotte til en honda cbr 600 f2 liggende som jeg kan låne da jeg skal til syn og jeg ikke selv tror på at den går igennem med min Leo vinci potte....
Der er bare det lille problem at det haster ret meget da jeg skal til syn på torsdag den 27 men hvis der er nogen i nærheden af middelfart (nærheden = 40-50km) som kan nåne mig en potte for en dag ville jeg være super glad.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødnings hjælp !!!!
  • #1   25. okt 2005 Hej Mikael
    Har selv været til syn her i sommer, med en cbr 600 f3 med en leo vince udstødning. Syn manden sagde ikke et ord om potten, andet god sound og det er anden gang jeg fået den besked inden for et år, med to forskellige mcer den var endda et laser racing udstødning. Så hvis jeg var dig prøv at køre derhen med den udstødning du har.

hilsen Per

• #2   25. okt 2005 Hey Mikael

Jeg fik også synet RF'en her i år med en larmepotte på. Synsmanden sagde intet til den. Sørg blot for at alt andet som fx. lys, bremser, dæk, osv er tip top, så skal du nok klare den.
    Og hvis det er helt galt kan du til de fleste potter få en DB-killer der tager det værste vræl, den moteres ved udgangen af potten på 2 min. Noget nemmere end at montere nye potte m. pakninger osv.

Ronny.

• #3   25. okt 2005 Jeg syntes nok at der bliver slækket på kvaliteten af syn efter at det er blevet "privatiseret" men med de gældende krav så syntes jeg det er helt ok...

/Andreas

• #4   25. okt 2005 Tjaee, det er ikke så længe siden at jeg var til syn med min lille V-2'er. Med den potte der sidder på den larmer den ret meget over det tilladte, men da jeg tor ørepropper på inden jeg kørte derfra var synsmandens kommentar: "du skal da kunne høre den brøle"....

/
    Jesper

• #5   25. okt 2005 Hej igen
    Ja det lyder jo til at jeg bare skal køre til syn med den som den er og så bare krydse fingre for at min synsmand er lige så meget mcnørd som jeres har være....
    Og til det med at alt anden bare skal være i orden så er det også lidt et problem for ejg har et ret slidt bagdæk.... har bestilt et nyt i tyskland men pga. af noget bøvl med forsendelsen når det ikke at komme frem inden jeg skal til syn men det burde også kunne synes med det ejg har på nu men ville heller have haft et nyt på....
    Men tak for hjælpen
    Mikael

• #6   26. okt 2005 Tror sq ikke du skal bekymre sig alt formeget.
    Hvis der bare er mønster nok til det lovligt.
    Andgående syn så har jeg 3 gange synet en cykel med larmepotte. (en gang endda med hul i forør og fuldstændig hul potte, havde faktisk regnet med at den blev kasseret, var ca. 15 andre fejl også men nej.)
    Har kun hørt om folk der er blevet kasseret på den konto.
    Syn er et rent lotteri efter min mening, det er næsten spild af tid at forberede sig. Selfølgelig skal lys og bremser være i orden. Men op i røven med om du har en forkertpotte, refleks, bagfælg, forgaffel osv.
    Det er ren lodtrækning om den går igennem.
    Mit gæt er at de måler tykkelsen på dine bremseskiver, ser om lys virker og så er den synet.

• #7   26. okt 2005 Hvid du banker på på Klosteret 2B i Haderslev, så ligger den én oppe på loftet helt ovre i hjørnet.. Flyttede for 3 år siden, men glemte at få den med... :O)

• #8   27. okt 2005 Cyklen er synet med en anmærkning om at bagskærmen var mangelful men han godkente den alligevel...
    Hygge Mikael

Kommentér på:
Udstødnings hjælp !!!!

Annonce