{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.372 visninger | Oprettet:

Danske Forsikring - prisnedsættelse {{forumTopicSubject}}

Der har tidligere været en tråd ang. Danske Forsikring og deres prisnedsættelse på mc forsikring pr. 1. februar. Jeg lovede i den tråd at vende tilbage med et konkret eksempel, da jeg har adgang til deres systemer.

Jeg har lavet tilbud på den nye R6'er. Jeg er på trin 4 ud af 12, med 1 års skadesfri kørsel, og så er jeg 22 år.

Før prisnedsættelsen skulle jeg betale 33k med en selvrisiko på 10500 kr. Efter prisnedsættelsen skal jeg betale 21553 kr. med en selvrisiko på 15k og 26941 kr. med en selvrisiko på 7500 kr. Jeg synes det er en fornuftig prisnedsættelse der er kommet.
Så går I med overvejelsen om køb af cykel eller skifte af forsikringsselskab, så prøv da lige Danske Forsikring. Har kun positivt at sige om dem i tilfælde af at man skulle lave en skade. Har selv haft brug for dem i den sammenhæng. Ingen problemer overhovedet. Taksatoren besigtigede cyklen og kontaktede mig med hans vurdering. Han var endda mulig at forhandle lidt med så jeg fik lidt mere ud af det end den pris han havde sat på den.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Danske Forsikring - prisnedsættelse
Kommentér på:
Danske Forsikring - prisnedsættelse

Annonce