{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.895 visninger | Oprettet:

Danske Forsikring...YAY {{forumTopicSubject}}

Godmorgen folkens smiley

Jeg vil da lige sige at efter 5 år hos GF forsikring, viser danske forsikring sig at være 900 kr billigere...Selv for mig som 23 årig.

Det er lidt utroligt at GF kun giver overskudsdeling til sine Bil kunder men ikke til mc kunderne, og stopper med at give rabat for anciennitet efter 2 år, indtil man er 30 år.

Fuld ansvar koster nu 1100 med vinterkørsel istedet for 1960.

Jeg er glad smiley

Hav en god dag

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Danske Forsikring...YAY
  • #1   12. okt 2012 Jeg valgte Danske Forsikring fra starten af fordi de var billigst smiley
    Siden har jeg så fået lavet samlerabat med ulykkesforsikring og indbo smiley
    Som 19årig gav jeg 28xx kr. for min Kawasaki GPZ 500S !! smiley

• #2   12. okt 2012 Ja, det er sgu vildt nok at prisen ikke falder mere ved GF, men derudover er der jo ikke mange steder man kan få Ansvar til 1960,- efter bare 2 år.. Så det er jo et okay tilbud som næsten nybegynder..

• #3   12. okt 2012 Tænkte om det nu kunne være sandt, prøvede med hus bil osv.
    Peugeot 607 2.2
    GF 4000 kr efter tilbagebetaling
    Danske forsikring 7100 med rabat.
    Min GTS koster mig 3400 kr med KASKO, overforsikret, kunne få den 500 kr ned.
    Så tror bare jeg bliver i mit trofaste GF forsikring.

• #4   12. okt 2012 De kan sgu heller ikke være med på min pris hos GF!!

• #5   12. okt 2012 Ansvar og kasko til 1400 ved GF på en motorcykel til 23000. Det er da ok smiley 4 år anciennitet

• #6   12. okt 2012 skulle da også lige prøve... og efter 16 år med førebevis og ingen skader vil de stadig ha næsten 12.000 kr for min gixxer... der er 3 gange det gf vil ha.. smiley

• #7   12. okt 2012 Danske Forsikring vil ikke regne en pris ud til mig. De fik den pris jeg giver ved min nuværende forsikring og hvad der skulle forsikres og det kunne ikke matches.

• #8   12. okt 2012 Det er kanonsvært at regne med noget som helst med forsikringsselskaber. Mange påstår at Danske Forsikring er pisse dyre. Det har jeg også erfaret, når man kigger på de enkelte forsikringer, men begynder man så at samle sagerne, så erfarer jeg , at de bliver kanonbillige.

Dog - min VFR er en undtagelse, her er de simpelthen ikke til at tale med, men så kan Honda/Lloyds of London noget

• #9   12. okt 2012 Har lige ringet kan spare ca. 1000 kr. om året, da jeg sagde nogle af dem var for dyrer, gav han lige lidt ekstra i rabat.

• Mikkel K
    Mikkel K Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Svar: 3
    #10   12. okt 2012 Det viser jo bare at det virkelig betaler sig at shoppe forsikring og bede om tilbud fra flere forskellige selskaber. De enkelte selskaber har jo forskellige retningslinier for deres risikovurdering og nogle får derfor den billigste pris hos danske og andre hos GF eller et tredje sted.

\Mikkel
    http://forsikringsguide.net

• #11   12. okt 2012 MIn Mercedes v 8. S klasse faldt ca 6000kr og min busa ca2000 kr om året.. da jeg ringed rundt i sommers...... og det med samme dækning ..

det beløb kan mærkes, da man kun er løn slave..... så ja, det kan godt betale sig at ringe rundt...

mvh

mvh

• #12   12. okt 2012 BIL,MC,Indbo: 26000 kr helårligt...
    Ringede rundt og indsamlede nye tilbud....
    Nu giver jeg 11000 kr...
    Forsikringsselskaberne er "trængte" i disse tider....
    Ring rundt gutter,det er nemme penge...

• #13   12. okt 2012 10 år med mc uden skader.
    Har alt hos gf, og ringer efter prisen på min scooter. Vespa sprint 150ccm (hundredehalvtres!!!!!)
    Gf kasko 1960
    Thisted 710

• #14   13. okt 2012 Har FDM forsikring (lærerstandens) og er ved at være træt af at hente tilbud hjem.

Når de selskaber jeg ringer til hører jeg er der, gider de ofte ikke engang begynde at regne et tilbud ud til mig... smiley
    Jeg tager det som et godt tegn, for når så enkelte endeligt gør det, kan de ikke være med i mit tilfælde. Men som andre skriver er det forskelligt fra person til person!

• #15   13. okt 2012 Der er også mange forsikrings selvskaber som farvorisere bestemte mærker, det kan være det bare er de har en god aftale me Kawa, og ikke Honda? ^^
    Eller de generalt bare er dyre når vi kommer lidt højere op i ccm?...
    Så længe jeg ligger og lejer 125 - 500ccm så er Danske Forsikring klart de billigste, selv uden samlerabat smiley

• #16   13. okt 2012 Præcis. GF vil bare kun give mig rabat for de 2 første år, og så ikke andet. Heller ikke hvis jeg samler mine forsikringer der. Men danske forsikring, gjorde et stort arbejde ud af at finde ud af hvad det er for en mc jeg køber næste uge, og hvilken historik og anciennitet jeg har. Så jeg er bare tilfreds smiley GF har været fine og flinke, men hvis de først vil give mig mere rabat som 30 årig, vil jeg gerne spare penge de næste 6 år.

Kommentér på:
Danske Forsikring...YAY

Annonce