dårlig behandling dårlig behandling
Hej
Jeg har altid brugt Special Mc i AaB da jeg altid syntes man har fået en god behandling derinde ikke snoppet eller noget. MEN jeg har lige købt en GIVI monorack til min kværn da vi skal en tur på telt ferie. Den kostede 880 kr og de skulle bare bestille den hjem da de ikke havde sådan noget på lager. så er det at jeg mener at når det bare en en ekspeditions sag for dem altså de skal ikke ha det til at ligge på lager eller noget så kunne de da godt gi lidt %. eller en kædespray noget i den stil...
jeg spurgte efter om jeg fik en kædespray oven i? - NEJ det gør du godtnok ikke... - Men det er jo bare en ekspedtions sag for jer kan i ikke smide en oven i? - Nej den koster 880kr.... så går han væk og en yndig kasse dame (ca. 55år) snupper mine surt tjente penge... farveller polle.....
altså jeg mener bare at godtnok har jeg ikke købt min kværn der men jeg har købt næsten alt mit udstyr der og jeg får laver service der. (og det er sku da de ting de tjener penge på) jeg købte sågar min scooter der dengang. ham der ejer det kan altid huske hvilken kværn jeg har. så burde man sku også kunne undvære en kædrspray og lidt bedre behandling...
Syntes i ikke det...
konklutionen af dette er at jeg køre til Rydbjerg MC fremover...
jul 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 252
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
Det kan da godt være han tjener fedt på den ekspedition, men! Hvis det er ligesom alle andre steder, ja, så er det altså ham der skal betale fragt og alt det gylde. Så for at bestille én ting kun til dig er ikk nødvendigvis noget han tjener formuer på.
Bare fordi du køber al din benzin ved shell kræver du vel ikke også motorolie oveni?
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 45 Svar: 676
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.092
Martin
jan 2005
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 39 Svar: 122
aug 2004
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 157
jeg ville nok heller ikke forvente meget af et køb til under 1000 kr..... så skulle de næsten give rabat ved hver ekspedition jo.....
men har de ikke givet rabat til dig før ved større køb da??
jul 2004
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 90 Svar: 400
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
Mit indtryk er så absolut at de er nogle meget flinke mennesker og har en god service.
Men ok. Det er et par år jeg sidst var der, så måske de har ændret væremåde?
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.470
Du har fået en fin behandling, du kan ikke forvente at få goder, men blot glæde dig over det, hvis du får.
Forstår ikke hvorfor du vil trække dem ned på den måde.
jan 2005
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 7 Emner: 35 Svar: 422
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.951
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.470
MEN, får man det kan man jo takke og være glad for det.
aug 2004
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 167
Jeg synes faktisk det var skide godt du ikke fik det for jeg har aldrig fået det :o)
mvh Tonny
apr 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 148
Alle bliver behandlet ens, uanset alder køn osv.
Jeg kan da sagtens finde gode "specielle" priser, jeg skal bare sætte priserne op, så der er noget at handle med, men det kommer ikke alle tilgode
Du har fået en pris, den har du accepteret, den betaler du. man ALDRIG nogensinde prutte om prisen bagefter.
Hvis de ikke har kunnet overholde aftalen så kan du handle lidt med dem.
Søren
apr 2005
jul 2005
Følger: 42 Følgere: 42 MC-er: 8 Emner: 29 Svar: 49
feb 2004
Følger: 42 Følgere: 37 MC-er: 7 Emner: 175 Svar: 546
Hvis de nogle steder som der hvor din kæreste tog hen bagefter, får kædespray, er det nok for at lokke hende dertil som kunde, og det er lykkedes. Det er kun små tricks de kan benytte sig af for at tjene penge, og os kunder smasker det i os med velbehag...
jan 2004
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 53 Svar: 172
Krille
jan 2005
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 39 Svar: 122
det er nu ikke så meget at jeg ikke fik det rabat jeg gerne vil ha. men det var måden han sagde nej på. han gad ikke engang og stoppe op og sige. "det kan vi desværre ikke, vi har ikke så stor avance på sådanne være" eller sådan noget øre gas.
men i må også ha mig meget undskyldt det er altså ikke bare to poser chips jeg har købt hos dem i gennem tiden. her er et udpluk Jakke 5000kr jakke til kæreste 5000 ekstra udstyr til kawa 2500 for ikke at nævne da jeg købte hjelm og udstyr til den kanllert jeg også købte der, og forresten får jeg jo også lavet service hos dem. sidste kostede 5500kr. og der har jeg sku ikke forlangt noget. og det er sku mere end en liter mælk..
men en helt anden service er der hos rydbjerg. han holder sku åbent til kl 20.00 hvis du ikke kan nå ned til ham inden. han låner også gerne en mc til dig mens du venter. det skal man sku ikke spørge om.
med det jeg arbejder med handler det meget om kunde pleje. dvs at man snakker venligt til kunder, og gir dem en fair behandling dvs at man siger til dem på en pæn måde at vi desværre ikke kan presse prisen mere, det kunne ham der "betjente" mig sku godt lære at.
apr 2005
Jeg kan sq også spise kunder hurtigt af, jeg har ikke tid til at forklare hvor de ikke får det ene eller det med oven i prisen. specielt hvis man er under tidspres
For mig lyder det mere som om du ikke kan lide deres attitude, det er jo en anden sag.
Dette er højsæsonen for dem, det er nu de skal tjene pengene, derfor skal de løbe stærkt. til vinter hvor de har mere tid skal der nok komme de forklaringer.
Søren
dårlig behandling