1.278 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

dårlig behandling dårlig behandling

Hej

Jeg har altid brugt Special Mc i AaB da jeg altid syntes man har fået en god behandling derinde ikke snoppet eller noget. MEN jeg har lige købt en GIVI monorack til min kværn da vi skal en tur på telt ferie. Den kostede 880 kr og de skulle bare bestille den hjem da de ikke havde sådan noget på lager. så er det at jeg mener at når det bare en en ekspeditions sag for dem altså de skal ikke ha det til at ligge på lager eller noget så kunne de da godt gi lidt %. eller en kædespray noget i den stil...

jeg spurgte efter om jeg fik en kædespray oven i? - NEJ det gør du godtnok ikke... - Men det er jo bare en ekspedtions sag for jer kan i ikke smide en oven i? - Nej den koster 880kr.... så går han væk og en yndig kasse dame (ca. 55år) snupper mine surt tjente penge... farveller polle.....

altså jeg mener bare at godtnok har jeg ikke købt min kværn der men jeg har købt næsten alt mit udstyr der og jeg får laver service der. (og det er sku da de ting de tjener penge på) jeg købte sågar min scooter der dengang. ham der ejer det kan altid huske hvilken kværn jeg har. så burde man sku også kunne undvære en kædrspray og lidt bedre behandling...

Syntes i ikke det...

konklutionen af dette er at jeg køre til Rydbjerg MC fremover...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dårlig behandling
  • #1   1. aug 2005 Som jeg har forstået det vil du have en kædespray fordi det er for dårligt de ikke har den på lager? Det synes jeg da ikke du behøver. Det er jo også en belastning for dem at bestille den hjem og de skal jo betale porto osv.

• #2   1. aug 2005 Det er for dumt at forvente at få rabatter.
    Det kan da godt være han tjener fedt på den ekspedition, men! Hvis det er ligesom alle andre steder, ja, så er det altså ham der skal betale fragt og alt det gylde. Så for at bestille én ting kun til dig er ikk nødvendigvis noget han tjener formuer på.

Bare fordi du køber al din benzin ved shell kræver du vel ikke også motorolie oveni?

• #3   1. aug 2005 Jeg må indrømme at jeg kan heller ik rigtig se at der er noget galt i at de ik giver dig en kædespray oven i.. da du bestilte den viste du jo hvad den kostede, så skulle du ha spurgt inden han bestilte den om der var lidt rabat at hente..

• #4   1. aug 2005 Det er da helt normal procedure de har lavet. Man kan vel ikke forvente rabat alle steder.

Martin

• #5   1. aug 2005 de havde den ikke på lager. og det er ikke jordens undergang at jeg ikke fik rabat... men det svar han gav og den måde han sagde det på er det der pisser mig af... min kæreste kørte til rydbjerg og fik laver service på hendes kværn hun fik en oven i. og dendes ven der kørte med fik også en. en lille smule service skader ikke... er der nogle af jer der har svaret der bruger special i AAB

• #6   1. aug 2005 hmm.....
    jeg ville nok heller ikke forvente meget af et køb til under 1000 kr..... så skulle de næsten give rabat ved hver ekspedition jo.....
    men har de ikke givet rabat til dig før ved større køb da??

• #7   1. aug 2005 dårlig behandling er når man ikke får hvad man betaler for.....du kræver mere end hvad du betaler for, så jeg vil ikke sige at der er noget i vejen med deres betjening!

• #8   1. aug 2005 Har aldrig handlet der, men været forbi et par gange for at kigge.
    Mit indtryk er så absolut at de er nogle meget flinke mennesker og har en god service.
    Men ok. Det er et par år jeg sidst var der, så måske de har ændret væremåde?

• #10   1. aug 2005 Latterligt topic.

Du har fået en fin behandling, du kan ikke forvente at få goder, men blot glæde dig over det, hvis du får.

Forstår ikke hvorfor du vil trække dem ned på den måde.

• #11   1. aug 2005 Er bange for at du er galt på den Søren. Hvis det var min butik ville jeg heler ikke give rabat på en vare der ikke koster mere. Jeg bruger også Special MC og har altid fået en kanon betjening. Det har du tilsyneladende også men er alligvel villig til at skifte værksted p.g.a. en kædespray, du ikke på nogen måde er berettiget til.

• #12   1. aug 2005 mmmmmmmm brug rydbjerg eller Frankies ...... de har nemlig sans for god service hvilket jeg som Aalborgenser ikke har fundet heroppe

• #13   1. aug 2005 Uanset hvad varen koster kan man sgu' ikke forvente at få gratis ting, som fx. en kædespray.

MEN, får man det kan man jo takke og være glad for det.

• #14   1. aug 2005 Ja jeg må også sige jeg mener du er galt på den i denne sag og jeg handler også bla hos special, det er sådan at de har den politik at ingen får rabat, og så er den ikke længere, starter man først på det, så bliver det umuligt at styre,r så vil der blive mange der bliver sure over en kammerats ven har fået rabat og en anden har ikke.
    Jeg synes faktisk det var skide godt du ikke fik det for jeg har aldrig fået det :o)

mvh Tonny

• #15   1. aug 2005 Jeg hygger mig også bag disken til daglig, der er mindst 10 om dagen der der ønsker at prutte om prisen, nye som gamle kunder, hvis jeg skulle alle dem rabatter osv. så kan jeg sq godt dreje nøglen om. det kan satme løbe op til mange penge på et år.
    Alle bliver behandlet ens, uanset alder køn osv.
    Jeg kan da sagtens finde gode "specielle" priser, jeg skal bare sætte priserne op, så der er noget at handle med, men det kommer ikke alle tilgode

Du har fået en pris, den har du accepteret, den betaler du. man ALDRIG nogensinde prutte om prisen bagefter.

Hvis de ikke har kunnet overholde aftalen så kan du handle lidt med dem.

Søren

• #16   1. aug 2005 PS stort se alle de ting jeg sælger er bestillingsvarer.

• #18   1. aug 2005 ØØØØhhhh... Dårlig behandling... Tror ikke... Tag dig sammen..

• #19   2. aug 2005 Service er noget man får udover, men ordet i sin oprindelige betydning er ikke ekstra varer. Det er smil, hurtig levering og når der bliver hygget om en, som når cyklen får skiftet olie mm.
    Hvis de nogle steder som der hvor din kæreste tog hen bagefter, får kædespray, er det nok for at lokke hende dertil som kunde, og det er lykkedes. Det er kun små tricks de kan benytte sig af for at tjene penge, og os kunder smasker det i os med velbehag...

• #21   2. aug 2005 Sorry, men latterligt topic... Hvis jeg køber 4 poser chips skal jeg da heller ikke regne med at få en cola...

Krille

• #22   2. aug 2005 godt i kommer med jeres mening og jeg kan ta det..

det er nu ikke så meget at jeg ikke fik det rabat jeg gerne vil ha. men det var måden han sagde nej på. han gad ikke engang og stoppe op og sige. "det kan vi desværre ikke, vi har ikke så stor avance på sådanne være" eller sådan noget øre gas.

men i må også ha mig meget undskyldt det er altså ikke bare to poser chips jeg har købt hos dem i gennem tiden. her er et udpluk Jakke 5000kr jakke til kæreste 5000 ekstra udstyr til kawa 2500 for ikke at nævne da jeg købte hjelm og udstyr til den kanllert jeg også købte der, og forresten får jeg jo også lavet service hos dem. sidste kostede 5500kr. og der har jeg sku ikke forlangt noget. og det er sku mere end en liter mælk..

men en helt anden service er der hos rydbjerg. han holder sku åbent til kl 20.00 hvis du ikke kan nå ned til ham inden. han låner også gerne en mc til dig mens du venter. det skal man sku ikke spørge om.

med det jeg arbejder med handler det meget om kunde pleje. dvs at man snakker venligt til kunder, og gir dem en fair behandling dvs at man siger til dem på en pæn måde at vi desværre ikke kan presse prisen mere, det kunne ham der "betjente" mig sku godt lære at.

• #23   2. aug 2005 Hvis der skal kæles for alle kunder skal der ansættes mere personale, det medfører højere priser.
    Jeg kan sq også spise kunder hurtigt af, jeg har ikke tid til at forklare hvor de ikke får det ene eller det med oven i prisen. specielt hvis man er under tidspres
    For mig lyder det mere som om du ikke kan lide deres attitude, det er jo en anden sag.
    Dette er højsæsonen for dem, det er nu de skal tjene pengene, derfor skal de løbe stærkt. til vinter hvor de har mere tid skal der nok komme de forklaringer.

Søren

Kommentér på:
dårlig behandling

Annonce