1.308 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

rejs ikke med spies dårlig behandling rejs ikke med spies dårlig behandling

er lige kommet hjem fra bulgarien,,
blev hentet fra flyve plads kl ca 20.15..og det tog kun ca 2 timer til hotel ,,, i gammel lorte bus .. en bulgarst kvinde hoppede ud af bus og pegede på hotel og kørte vidre .....
vi boede på slavia hotel alt inklusiv 4stjernet .. skulle det være ..
vi fik det samme mad hver dag.. de havde en kok der stegte kød,,, hvor det var rødt inden i og blod løb ud af .og rød kylling...
min lille datter blev syg af deres mad . og vi fik fat i læge og hun lå med drop lægen lige hang op i en lampe på vægen ..og hun fik smerte medecin.. så efter et par dage havde hun det bedre...vi har levet af vandmelon ..i næsten en uge...da vi fik fat i spies pigen ...fik vi en seddel fra hende ang sygefors...har alt i orden ang fors....så sagde hun at vi ville få pengene,,,2000kr ..dagen efter..hun kom dagen efter..øøøøh det kan i ikke men i skal udfylde seddel til europæiske rejseforsikring a/s... den har jeg lige ringet til ..og de sagde dem har vi ikke noget at gøre med ...så vi fik et andet tlf nr ... den seddel i har udfyldt bruger vi ikke mere sagde han mig... og du sagde spies sagde han ..dem skal jeg havde fat i omgående ...alt var detfekt på hotel der blev ikke gjordt rent ...det samme senge tøj hele ugen ...rundt om pollen lå det skidt madrester plastil krus askebære... og ved toielette var der en seddel lås ikke ...lås defekt

SÅ HVIS DER ER NOGLE DER SKAL MED SPIES TIL GOLDEN SAND .. I BULGARIEN ....GOD TUR

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rejs ikke med spies dårlig behandling
  • #1   2. sep 2009 Hvis jeg var dig, ville jeg sammenfatte det hele i en mail til Spies.

Send den med datoer, navne osv og hør dem om det er deres vanlige standard... Pas på med agressive formuleringer!

Så kunne man sagtens forestille sig at i ville modtage en form for kompensation.

• #2   2. sep 2009 Min søn var også til lorte rejsen til Bulgarien. Vist nok med unge rejser ..

• #3   2. sep 2009 Spies - ferier du ikke vil hjem fra.

Hvis den reklame er rigtig, så er grunden til man ikke vil hjem fordi man kom for at få en god ferie, og ikke en skodferie, og så skal man jo nok også vente længe for at kunne få det.

• #4   2. sep 2009 Jeg har rejst med Spies MANGE gange og der har aldrig været noget som helst at sætte på deres service. Har dog ikke været ude for sygdom under rejsen. 7-9-13..

Det er, desværre for dig og din familie, nok en "mandags"rejse..:-(

Håber den næste ferie bliver bedre..:-)

• #6   2. sep 2009 Åhhh, det er altid træls når man ikke får det forventede. Har næsten altid den indstilling når vi rejser, at pris og kvalitet næsten altid følges ad, og det betyder at hvis det har været billigt, kan vi tåle lidt mere.
    I dit tilfælde har du jo bl.a hotelkategorien at holde dig til og så har du selvfølgelig taget mange billeder der kan dokumentere niveauet på ferien.
    Din ferie er blevet delvis ødelagt, det kan du ikke ændre på, men du kan muligvis få lidt kompentation. Prøv det. - og få lige en til at gennemse dit udkast for stavefejl, inden afsendelse til SPIES ( det øger dine chancher )

• #7   2. sep 2009 gav 17 tuss for rejsen DSV

• #8   2. sep 2009 Nu skriver du ikke hvor mange personer og hvor lang tid I var afsted, men det er da mange penge.
    - hvis du er interesseret, kan du lige skrive lidt historik til mig og hvor mange billeder du har, så jeg kan vurdere hvordan vi griber den an. + hvis - så laver jeg udkast til kompensations brev til dig med relevant kontaktperson derinde. Skriv lige en PM til mig, hvis du er int.

• #9   2. sep 2009 Man hører generelt utroligt meget dårligt om ferier til det sted!!!!

• #10   2. sep 2009 2 voksene og 2 børn torben

• #11   2. sep 2009 en uge

• #12   2. sep 2009 arrg er du ik bare en gammel tvær mand ( 79 år ifølge egen profil)

• #13   9. sep 2009 jeg arbejder i lufthavnen og rejser mange gange. og kender mange som rejser tit jeg selv og mange jeg kender rejser med spies(my travel) og har aldrig oplevet bedre, dog derimod en tur til bulgarien, altså "vores" erfaring siger drop det skod land og find noget andet, ja bulgarien er billigt og der får i sq hvad i betaler for eller mindre. bulgarien er bare et skod land i mine øjne, intet godt at komme efter der!

Kommentér på:
rejs ikke med spies dårlig behandling

Annonce