rejs ikke med spies dårlig behandling rejs ikke med spies dårlig behandling
er lige kommet hjem fra bulgarien,,
blev hentet fra flyve plads kl ca 20.15..og det tog kun ca 2 timer til hotel ,,, i gammel lorte bus .. en bulgarst kvinde hoppede ud af bus og pegede på hotel og kørte vidre .....
vi boede på slavia hotel alt inklusiv 4stjernet .. skulle det være ..
vi fik det samme mad hver dag.. de havde en kok der stegte kød,,, hvor det var rødt inden i og blod løb ud af .og rød kylling...
min lille datter blev syg af deres mad . og vi fik fat i læge og hun lå med drop lægen lige hang op i en lampe på vægen ..og hun fik smerte medecin.. så efter et par dage havde hun det bedre...vi har levet af vandmelon ..i næsten en uge...da vi fik fat i spies pigen ...fik vi en seddel fra hende ang sygefors...har alt i orden ang fors....så sagde hun at vi ville få pengene,,,2000kr ..dagen efter..hun kom dagen efter..øøøøh det kan i ikke men i skal udfylde seddel til europæiske rejseforsikring a/s... den har jeg lige ringet til ..og de sagde dem har vi ikke noget at gøre med ...så vi fik et andet tlf nr ... den seddel i har udfyldt bruger vi ikke mere sagde han mig... og du sagde spies sagde han ..dem skal jeg havde fat i omgående ...alt var detfekt på hotel der blev ikke gjordt rent ...det samme senge tøj hele ugen ...rundt om pollen lå det skidt madrester plastil krus askebære... og ved toielette var der en seddel lås ikke ...lås defekt
SÅ HVIS DER ER NOGLE DER SKAL MED SPIES TIL GOLDEN SAND .. I BULGARIEN ....GOD TUR
jul 2005
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 7 Emner: 60 Svar: 1.041
Send den med datoer, navne osv og hør dem om det er deres vanlige standard... Pas på med agressive formuleringer!
Så kunne man sagtens forestille sig at i ville modtage en form for kompensation.
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 55 Svar: 334
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 101 Svar: 524
Hvis den reklame er rigtig, så er grunden til man ikke vil hjem fordi man kom for at få en god ferie, og ikke en skodferie, og så skal man jo nok også vente længe for at kunne få det.
jun 2006
Følger: 76 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 69 Svar: 573
Det er, desværre for dig og din familie, nok en "mandags"rejse..:-(
Håber den næste ferie bliver bedre..:-)
apr 2006
Følger: 37 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.088
I dit tilfælde har du jo bl.a hotelkategorien at holde dig til og så har du selvfølgelig taget mange billeder der kan dokumentere niveauet på ferien.
Din ferie er blevet delvis ødelagt, det kan du ikke ændre på, men du kan muligvis få lidt kompentation. Prøv det. - og få lige en til at gennemse dit udkast for stavefejl, inden afsendelse til SPIES ( det øger dine chancher )
sep 2007
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 86 Svar: 371
apr 2006
Følger: 37 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.088
- hvis du er interesseret, kan du lige skrive lidt historik til mig og hvor mange billeder du har, så jeg kan vurdere hvordan vi griber den an. + hvis - så laver jeg udkast til kompensations brev til dig med relevant kontaktperson derinde. Skriv lige en PM til mig, hvis du er int.
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.023
sep 2007
sep 2007
feb 2006
Følger: 10 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 115 Svar: 1.310
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 175 Svar: 707
rejs ikke med spies dårlig behandling