Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sv 1000s
  • #1   3. feb 2008 Det er der ikke. Det er stadig K7, de sælger.
    Jeg er ret sikker på at Suzuki har stoppet produktionen af den store V2'er - de producerer i hvert fald ikke den store V-strom (samme motor) længere.

• #2   3. feb 2008 vil du ikke være rar at slette det andet inlæg du har oprettet... går ud fra det er en fejl.. men nu ved du det

• #4   4. feb 2008 Mens emnet lige er SV1000...

Jeg snakkede med en af Suzuki-folkene om SV1000 ude i Tappehallerne. Han sagde (som rygtet også har sagt i et stykke tid) at den ikke overholder Euro 3 emissionskravene og derfor ikke kan/må sælges i Danmark fra næste år.

Euro 3 trådte jo i kraft ved starten af dette år, så enten har de fået dispensation på SV1000, samt GS500 og GSX750F, til udgangen af dette år eller fundet et andet "trick".

Suzuki-manden påstod iøvrigt at Suzuki fabrikken rent teknisk ikke kunne få SV1000 til overholde Euro 3. Det virker dog lidt underligt på mig. Hvis fabrikken ville kunne de vel godt opgradere motorstyring mv. og få den gennem nåleøjet. Det har bla. BMW da tidligere kunnet med flere af deres boxer-modeller.

Gad vide om Suzuki har en afløser på bedding siden de lader en supersællert som SV1000 udgå ?

• #5   4. feb 2008 ja og det må så være i år de mener da euro 3 trådte i kraft den 01-01-2008

• #6   4. feb 2008 B-2, nej det er næste år de mener. Der er et eller andet med at man kunne få dispensation for Euro 3 for de cykler (eller i hvert fald en del af dem) man havde på lager da Euro 3 trådte i kraft. Dvs. Euro 3 slår først reelt fuldt igennem ved starten udgangen af dette år.

Så de 3 cykler jeg nævnte har fået kunstigt åndedræt og lever lidt endnu.

• #7   4. feb 2008 >starten udgangen af dette år.

Skulle naturligvis stå "...udgangen af dette år".

• #8   4. feb 2008 hejsa
    tak for jers svar.jeg går og lurer på sådan en sv 1000
    så det bliver nok min næste motorcykel.

Kommentér på:
sv 1000s

Annonce