{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.567 visninger | Oprettet:

Sikke et tilbud fra Topdanmark {{forumTopicSubject}}

Jeg var ud og se på MC-showet i dag (i Tappehallerne). Jeg kom forbi Topdanmarks stand, og vil bare høre om de kunne tilbyde noget fornuftig forsikring på min MC. Sikke en positiv overraskelse jeg fik. For en KASKO med kun 3000 selvrisiko og uden "trind tab" på min Intruder VL1500 fra 2001, skulle jeg betaler, -hold på hatten, KUN 2451,- kr. Hvad siger I så? Jeg er ellers kunde hos Lærerstandens Brandforsikring, men vil kraftig overveje at skifte min MC-forsikring til Topdanmark.

Tilbudet er baseret på de følgende:
Jeg har 3 års erfaring på MC, uden skade
Jeg bor i postnr. 3650
Og jeg er 47 år.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke et tilbud fra Topdanmark
  • #1   3. feb 2008 De svin får kniven i morgen mandag. det er langt under det halve af min ansvar. og jeg er ældre end dig

• #2   3. feb 2008 Jeg har næsten lige haft besøg af top DK jeg blev også overrasket,,bare i den anden retning,,, 13000,for kasko på en vmax,,gir lige nu 4400,- for det samme det skal lige tilføjes at jeg ikke har haft nogen former for skader i 15 år

• #3   3. feb 2008 hmm , har lige modtaget tilbud fra dem, det lød billigt, men da det hele blev lagt sammen var de faktisk 200 kr dyrere end IF , deres priser er uden statsafgift mm

• #4   3. feb 2008 Jeg må tjekke dem i morgen for sikkerheds skyld. Det kan være salgsgas, eller reklame for at tiltrække nye kunder. Vil gerne melde tilbage igen.

• #5   3. feb 2008 TopDanmar har ofte meget billige priser til dem der har motorcykler, der oftest henvender sig til det "rolige" segment af mc-markedet.
    Min V-Strom er også superbillig at forsikre hos TopDK.
    Dem med racere eller supsportstourer, som busa eller Blackird, skal for det meste kigge på andre selskaber.

• #6   3. feb 2008 havde en magna 700c før...forsikret ved topdanmark..billigt endda. ca 2500 kr for kasko...........
    skiftede den ud med gsxf 750--så var det en helt andn pris de ville have, mener det var noget med 8000....bedstefar cykler er billigere og forsikre ...sådan er dt bare smiley

• #7   3. feb 2008 havde en mixet oplevelse i Tappehallerne. Min Ducati 999S fra 06, var betydeligt dyrere at forsikre i TOP end hvor jeg er forsikret i dag, ydermere kunne man fortælle mig at ved tyveri beregnedes selvrisikoen (på de slemme 20%) på "gensalgsprisen" og ikke på nypris (sådan en ordning har jeg i dag), totalt og aldeles uinterssant.

Til gengæld var konens Monster 695 en anelse billigere end vores nuværende forsikringsselskab.

JLL

• #8   3. feb 2008 Var også henne på standen - men de var kun int. i tøffemaskiner der er styret af dem o/ 40 og har 10 års skadefri. ( de kan få forsikring overalt )

Min mc takserede de til kr. 11800 pr år hvor jeg idag giver kr. 9400 hos Tryg, men jeg vil gerne længere ned. ( og jeg er o/ 50 )

• #9   3. feb 2008 Torben s

Du burde kunne presse Tryg,det er dem jeg har og som skrevet gir jeg 4400 i grundforsikring

• #10   3. feb 2008 jeppe de skulle have 16 k for mon hysoung gt 650 da jeg havde 2 år og 7 måneeders skade fri køresel og var fyldt 25

• #12   3. feb 2008 jeg spurgte og på messen men de var alt for dyre i forhold til hvad jeg giver i dag...som er knap 5 kilo....og de tilbød til 7500.

• #13   3. feb 2008 fik også et tilbud fra topdanmark da jeg fik cbr'en. Det var ikke ligefremt billigt. Nu har jeg hos nykredit forsikring til 5000 med kasko og en selvrisiko på 3200,-

• #14   3. feb 2008 julle nu ved je ikke hvad grund forsikring er men jeg har tidliere været forsikret hos tryg, og v max'en betegner de som en touring/cruiser havde en african twin hos dem til 6000 den er jo farlig og kan køre grus, min tidligere vtr sp1 kostede 10500 årligt og jeg har hus osv der også

• #15   3. feb 2008 B-2

Med grundforsikring mener jeg en normal Kasko forsikring,jeg har noget uvidet dækning på min da den er en smule ombygget.
    Jeg ved egentligt ikke hvad de betegner vmaxen som,ved bare de plejer at tage en dyb indåndning og siger at deres skærm står og blinker rødt;-) når jeg spørge til pris

• #16   3. feb 2008 Mjaaa, hvad mon de siger til en gut på 21 med gixxer næste weekend i Herning? smiley

• #17   3. feb 2008 Min ven Rune fik halveret forsikringen (ansvar) på hans DUC 750 Sie (i forhold til Danske Forsikring), så han var rimelig tilfreds med det. Der er tilsyneladende stor forskel, alt efter hvad man ønsker at forsikre hos dem...

Gad ikke en gang spørge til min SZR - de ca 2700kr jeg skal betale næste gang hos Lærerstandens finder jeg alligevel ikke meget billigere andre steder smiley

Kommentér på:
Sikke et tilbud fra Topdanmark

Annonce