{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.567 visninger | Oprettet:

Sikke et tilbud fra Topdanmark {{forumTopicSubject}}

Jeg var ud og se på MC-showet i dag (i Tappehallerne). Jeg kom forbi Topdanmarks stand, og vil bare høre om de kunne tilbyde noget fornuftig forsikring på min MC. Sikke en positiv overraskelse jeg fik. For en KASKO med kun 3000 selvrisiko og uden "trind tab" på min Intruder VL1500 fra 2001, skulle jeg betaler, -hold på hatten, KUN 2451,- kr. Hvad siger I så? Jeg er ellers kunde hos Lærerstandens Brandforsikring, men vil kraftig overveje at skifte min MC-forsikring til Topdanmark.

Tilbudet er baseret på de følgende:
Jeg har 3 års erfaring på MC, uden skade
Jeg bor i postnr. 3650
Og jeg er 47 år.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke et tilbud fra Topdanmark
  • #1   3. feb 2008 De svin får kniven i morgen mandag. det er langt under det halve af min ansvar. og jeg er ældre end dig

• #2   3. feb 2008 Jeg har næsten lige haft besøg af top DK jeg blev også overrasket,,bare i den anden retning,,, 13000,for kasko på en vmax,,gir lige nu 4400,- for det samme det skal lige tilføjes at jeg ikke har haft nogen former for skader i 15 år

• #3   3. feb 2008 hmm , har lige modtaget tilbud fra dem, det lød billigt, men da det hele blev lagt sammen var de faktisk 200 kr dyrere end IF , deres priser er uden statsafgift mm

• #4   3. feb 2008 Jeg må tjekke dem i morgen for sikkerheds skyld. Det kan være salgsgas, eller reklame for at tiltrække nye kunder. Vil gerne melde tilbage igen.

• #5   3. feb 2008 TopDanmar har ofte meget billige priser til dem der har motorcykler, der oftest henvender sig til det "rolige" segment af mc-markedet.
    Min V-Strom er også superbillig at forsikre hos TopDK.