Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda vt500c
  • #2   23. aug 2020 Check sikring, ledningsforbindelser, thermoføler - og om blæseren kører, hvis du sætter 12v direkte til den smiley

• #3   23. aug 2020 Det vil jeg prøve ved du hvorfor temp måler ikke viser hvor varm den er

• #4   23. aug 2020 Hm, en forudsætning et, at føleren afgiver et signal, der når frem til termometeret, som selv skal have strøm nok til at omdanne signalet og vise/indikere temperaturen.

Du kunne sikkert have glæde af at læse " Honda Common Service Manual". Den dækker de grundlæggende værkstedsrutiner og ikke-modelspecifikke servicearbejder. Du kan købe den, hvor de sælger Honda-manualer, eller hurtigt finde den på Nettet som PDF til download. Vælg en version udgivet omkring det år, din MC blev fremstillet -- meget nyere versioner indeholder materiale, du ikke har brug for til at servicere din VT500 smiley

• #5   23. aug 2020 Den er fra 1983 og jeg er i tvivl om jeg selv kan finde ud af og lave sådan noget

• #6   23. aug 2020 Jamen så tager du blot cyklen til det nærmeste Honda-værksted, ikke? Det er ingen skam, blot godt for dig at lære dem at kende og støtte dem smiley

Kommentér på:
Honda vt500c

Annonce