2.883 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Steen C
Steen C
Emner: 1 Svar: 2

Hvilken MC til høj person Hvilken MC til høj person

Hej
Jeg håber virkelig på noget hjælp til valg af MC
Jeg er 194 cm med lange ben. Hvilken MC skal jeg vælge. Er på udkig efter en chopper type. Noget a la intruder, VN, marauder mm..
Hvilken er bedst til en lang mand som mig ?

På forhånd mange tak ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken MC til høj person
  • FastRider
    FastRider Tilmeldt:
    feb 2019

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 9
    #1   18. aug 2020 Jeg er 204cm med lange ben. Min yndlings chopper mc er en m1800 fra suzuki. Den sad jeg rigtig godt på, og den var fed og hurtig. jeg har også haft en honda vf 1100c magna med fremrykkersæt.. Det fungerer udmærket. Mange cykler kan ændres så det virker. Jeg har selv haft street og sportstouring som er godt, men især motard mc er godt til lange ben. Yamaha 660.. Personligt kan jeg ikke lide choppere pga køre egenskaber og V2 motor lyden..

• Joh
    Joh Tilmeldt:
    jul 2019

Emner: 1 Svar: 26
    #2   18. aug 2020 Der er i bund og grund kun et korrekt råd, og det er at du skal ud og prøve en masse mc'ere. Hvilket jo ikke er en dårlig ting.
    Find en forhandler som har en god håndfuld mc'ere stående eller spørg gode kammerater om du må sidde på deres. Efter lidt tid, så finder du forhåbentligt en mc til netop din krop og smag.

Denne hjemmeside kan give en indikation, hvis du taster skridtlængde, mv. ind.
    https://cycle-ergo.com/

Held og lykke! smiley

• #3   18. aug 2020 Nå det nu er dårligt vejr igen kan du tjekke den her side hvor du kan indtaste div. info om dig og så se hvor dan din figur passer på lidt forskellige motorcykler.

http://cycle-ergo.com/

• #4   18. aug 2020 Vel nok Jyllands største udvalg:
    https://www.jensensmc.dk/

• Steen C
    Steen C Tilmeldt:
    aug 2020

#5   18. aug 2020 Yep - hvad jeg frygtede.
    Altså en dyr 1800 cm ??

Dem kan jeg ikke finde under 100k - og ville blot starte med at have en til søndagstur.
    Har været ved Jensen - der var der ikke meget hjælp.... havde udset mig en Suzuki 1400 som jeg troede var stor nok. Men i samråd med dem fra Jensen blev vi enige om at den lignede en knallert med mig på. knæene sad oppe ved styret.

Så derfor er jeg ude efter en hvor afstand fra sæde til ‘fødder’ er relativt stor.
    Gerne med fremflytter....

Jeg synte ikke jeg kan finde ud af ergo hjemmesiden. Der skal jeg vælge land/flag ?

• Steen C
    Steen C Tilmeldt:
    aug 2020

#6   18. aug 2020 Arh.... fandt ud af ergo ????
    Den er fin.....

• #7   18. aug 2020 Måske en VN1500 eller en Yamaha Wildstar. Men M1800 er perfekt

• FastRider
    FastRider Tilmeldt:
    feb 2019

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 9
    #8   19. aug 2020 Nej, du behøver ikke at bruge over 100.000kr på mc. Min nuværende kostede 17.000kr og er rigtig sjov samt den er en mc under mig. Ikke en plastik knallert. Du må gerne prøve den. Den er ikke til salg,!! Men som jeg skriver kan mange cykler laves om med højere sæde og fodhvilere længere fremme. Har du låst dig fast på chopper stilen? Jeg har sat på flere choppere som passede mig.

• #9   22. aug 2020 Suzuki V-Strom til de høje

• hakon R
    hakon R Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 19
    #10   26. aug 2020 Enig med Lars - men Honda Varadero og lignende modeller fra BMW, KLM er også egnende. Du sidder højt og har godt overblik over trafikken. Jeg er ca. 182 og min Vara er liiiige på kanten til at være for høj, når jeg skal svinge benet over for at hoppe op.

Kommentér på:
Hvilken MC til høj person

Annonce