{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sxv 550 aprilia
  • #1   13. aug 2020 Har du ikke spurgt om den før?
    Du skal være klar over, at det ikke er en motor der er tiltænkt gadebrug, så den har meget korte serviceintervaller.

• #2   13. aug 2020 inden for supermotard plejer man hvis at sige at det er den værste motor der er lavet til dato

• #3   13. aug 2020 Jesper det kan jeg forstå:) har ikke spurgt før

• #4   13. aug 2020 Thomas hvad er grunden til det?

• #5   13. aug 2020 ja et gæt kunne være den er dårlig bygget ved der er en her i dk som nåede at springe i luften 3 gange på en sommer generelt så fraråder folk den, de skulle køre skide godt men motoren er forfærdelig, gearkassen er hvis heller ikke det mest holdbare på dem, har selv hjulpet med at løfte en af banen på randers køreteknisk, kender en der har 2 af dem og det er ikke ligefrem med begejstring når man spørger ind til "problemer" men han kører heller ikke særlig meget så det går også mindre i stykker

reservedele er ikke ligefrem billige og den kræver special værktøj at skille ad

• #6   13. aug 2020 De meget korte serviceintervaller gør den ikke er egnet. Stempler og ringe skal skiftet for hver 6.000km og knastaksellejer for hver 12.000km

• #7   16. aug 2020 Den er bygget til race. Den kører som var den en skolepige der blev jagtet af Ron Jeremy, den kræver lige så meget opmærksomhed, og er lige så dyr i drift, som en forkælet teenage rigmandsdatter. Men når de kører så går de som død og helvede. Den er til gengæld billig i fordæk.

Jeg var ved at købe en for nogle år siden, men den mængde service er jeg slet ikke klar på. Aprilia generelt er dyrt i dele, og de tager lang tid at få hjem. Og så er de glade for specialværktøj.

Man skal have to af dem, for at være glad. Den ene kan du så renovere motor på, mens du prøver at slå dig selv ihjel på den anden.

Kommentér på:
Sxv 550 aprilia

Annonce