{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  neddrosling af honda cbr 1000f??
  • #1   26. jan 2008 Det kan man udentvivl men... en mc som vejer tæt på 300kg fuld tanket og har 34hk og fanme ingen raket.

• sebastian ?
    sebastian ? Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 2 Emner: 37 Svar: 70
    #2   26. jan 2008 hmm... så den ville nok ik være nogen god begynder mc..

• #3   26. jan 2008 Det er en tung mc. Ingen raket. Standard kører den skidegodt og lige til(min bror har en). Hvor gammel er du? Kværnen skal jo forsikres osv osv.. Hvor stor er du. Hvad er dit budget? Ser due fter en 1000f så har du vel 60000kr+, for de penge kan du finde mange cykler. En suzuki sv650s droslet er kanon kørbar.. tro mig.

• #4   26. jan 2008 Nej, det ville det ikke... prøv at kigge efter cbr 600f'eren... Den er også populær som begynder...

• #5   26. jan 2008 du kan ligeså godt købe en fisk

• #6   26. jan 2008 det kan man så vidt jeg ved godt...

det der er nogen der siger det ikke er en start cykel det har de ret i men der er mange der er startet på sådan en og det der er vildere og har overlevet

fordelen ved at du køber den er at du ikke om 1 2 år skal ud og have en anden cykel fordi den er blevet for lille...

;0D

gør hvad du vil og ikke hvad andre siger du skal

(med mindre de står med et skildt i hånden der siger politi eller told 9 )

• #7   26. jan 2008 Jeg vil osse godt argumentere imod at starte på sådan et stort lokum, tror helt sikkert at du vil få mere glæde af en cykel i 600 klassen. Og det med at have en cykel man kan bruge bagefter, den holder altså ikke mere, køb det der passer til dig på tidspunktet, og køb en ny når den bliver for lille, eller du af andre årsager gerne vil have en nyere større....

Jeg startede selv på en gs500 som er en fin cykel, den passes til mig budget, og var anbefalet af mange.. Idag ville jeg nok anbefale en droslet sv650 eller noget cbr/fzr600 - ikke fordi en gs500 er dum og kedeligt, man mangler bare liige det sidste, og de skal jo alle drosles alligevel smiley

• #8   27. jan 2008 hvis det er har jeg et par drossel skiver du kan købe

• #9   27. jan 2008 men 300 kg maskine er nok lidt i overkanten med mindre der er sat en 80 liter tank på

Kommentér på:
neddrosling af honda cbr 1000f??

Annonce