1.515 visninger
|
Oprettet:
neddrosling af cb400 {{forumTopicSubject}}
hejsa
Jeg har lige købt en Honda cb400 fra 77 den med fire cylinder, en god maskine MEN den har lige 37 hk og jeg må kun have 34hk (lille MC)
Nogen der ved hvor man kan få den droslet ned og hvordan forgår sådan noget... skal man til syn med den igen????
Og ved i hvordan man neddrosler den altså hvad der bliver lavet om
Håber i kan hjælpe
feb 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 8
Først tillykke med din mc.
Min kæreste har også lige fået mc som skal drosles. Jeg gik hen til mc forhandler og spurgte ham. Han sagde det vil koste fra omkring 2200-3500 alt afhængig af hvilken maskine det er.
Jeg ved også at den skal synes bagefter, men hvordan de gør det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med.
Håber du kunne bruge dette.
Ses på vejene.
Hilsen frank
apr 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 12 Svar: 70
Købte droslingskittet hos den lokale og monterede det.
Da der er fortaget konstruktiv ændring skal den jo til syn, hvilket den gik igennem . Og så er den "ski" slået! Derefter kommer der til at stå på reg. attesten at pågældende motorcykel er droslet!
okt 2004
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 50 Svar: 168
Jeg har selv en Honda cb400four fra '76...og er 19.. så må jo reelt ikke køre på den! MEN.. mit argument for IKKE at drosle den de 3 heste ned som er ingenting, er: Hvis du i dag går ud og køber dig en ny mc med 34 heste.. er den både lettere.. og sikkert også hurtigere end den næsten 30 år gamle mc.. for det andet tror jeg at det er de færreste betjente der vil puste det op til noget stort hvis du endelig bliver stoppet.. hvis de overhovedet finder ud af det! ærlig talt tror jeg at der INTET sker hvis man bliver stoppet..! jeg tror chancen virkelig er minimal.. ingen ville da gøre noget ved det !
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 12 Svar: 43
Men min er heller ikke droslet og det blir den heller ikke;-)
neddrosling af cb400