Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  her er lidt af hvert
  • #2   22. jan 2008 Det dér har absolut INTET formål...

Det er sgu bare ulækkert smiley

• #3   22. jan 2008 Har set den før - men den er da ikke blevet mere "lækker" med tiden....
    Hvad h...... får folk til at tage sådanne billeder og så oploade dem??? Jeg mener ikke man har respekt for de afdøde ved at gøre det.... men uha lad nu det ligge og så vil jeg "liste" hjem fra arbejde idag.....

• #4   22. jan 2008 Dét link har været der MANGE gange før!!! Men okay..

• #5   22. jan 2008 Jamen Morten jeg giver dig da fuldstændig ret HVIS det er billeder der er taget med undervisning for øje - men så vil jeg fortsat sige at så skulle de jo ikke være tilgængelige på denne måde - selvom vi nok alle kan "lære" noget af at se dem...

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.710
    #6   22. jan 2008 Jakob Steen - Hvad er det dog for en underlig holdning at have?

Det er sgu ikke underholdning, det er de barske realiteter, og kan du ikke tåle at se det, så kan du vel passende læse øverst på siden når du åbner den.

Der advarer de nemlig mod indholdet.

• #7   22. jan 2008 Jacob steen.

Disse billeder viser virkeligheden. Og de kræfter der er på spil når det går galt. Det er ikke kønt når det går galt derude. Og jeg taler af erfaring, har været første man på stedet et par gange, desværre, for noget kønt syn er det sgu ikke.

Mener på ingen måde billederne er respektløse over for familier eller ofre. MEre en advarsel om at man skal passe på derude i trafikken.

/risum

• #8   22. jan 2008 No hard feelings...

Men det er også barske billederne. Enig!

Viser nogle gange noget lignende i undervisningssituationer. For at understrege alvoren...

/risum

• #9   22. jan 2008 en anden overskrift ville nok være passende.

får lyst til at mure mig inde og aldrig komme ud på de offentlig veje igen. føj!!!!

• #10   22. jan 2008 udvælger dem selvfølegelig nøje. Bar rolig. og aldrig billeder med personer på. Mere for at understrege hvilke kræfter der er på spil når to biler kolliderer.

Fregik måske ikke af min tekst. Sorry. Der er selvfølgelig nøje tænkt over hvilke og hvordan.

Skal jo ikke være en skræmme kampagne.

/risum

• #11   22. jan 2008 Hvor er respekten for de efterla. Syns sq det er for klamt at se på. Lukkede da jeg kom halvt ned på siden.....
    Hva ska det til for ??????

Kommentér på:
her er lidt af hvert

Annonce