{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

nu er man lidt i tvivl.. {{forumTopicSubject}}

der er stadig lidt tid endnu til man skal ha mc.. men som en dreng.:P så tænker man selvf over hva for en mc man skal købe... køre rimlig meget på baghjul,. på både, sonic,. ciao og minibike.... vil lære a køre 100% på hjul. har tænkt meget på gs 500 men har lige hørt de næsten ikk er til a trække på hjul,?

hva fan skal man så vælge, til en på 18? så det er os begrænset hva den må ha a hk,...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu er man lidt i tvivl..
  • #1   23. jul 2005 jah... ved det er en mulighed... menn så igen..:P elsker racer look.. hvis du forstår.. eks typer som din...

men den skal os ku holde til nogen lange ture.. da min ven siger vi skal til italien...:S

• #3   23. jul 2005 haha...men nu har jeg ikk lige tænk mig a købe sådan en..:P

• #5   23. jul 2005 hm, der var da lige en der skrev a en svensker havde prøvet med mindre gearing, og næsten tom tank..? :S lød bare ikk lige som om den´var villig til det

• #6   23. jul 2005 hvis du voldtager din kobling skal jeg love dig for at den kan gå på baghjul, men om du så har balancen til at holde den deroppe, det må tiden jo så vise....

• #8   23. jul 2005 Som Søren P og siger - du skal bare volde koblingen, så kan hvad som helst sgu gå på hjul! smiley

• #9   23. jul 2005 trække på hjul.. *SUK* Du vælger simpelthen en mc ud fra om den kan gå på hjul eller ej smiley du burde ikke have mc kørekort eller mc! Ikek at jeg er hellig, men vælger sq ikke ud fra de kriterier!

Anyway.. alt kan gå på hjul! bare teknik. Min går op på gassen i de første par gear, andre på koblingen! andre ved at blive kraftigt nedgearet. Men teknik, alt går op, men det koster desværre også et styrt eller 2 af og til

Lad nu være med at komme til skade eller at forvolde skade på andre!

• #10   23. jul 2005 cagiva w16! den er ond, 600ccm og trækker godt

• #11   24. jul 2005 nej men vil gerne ha noget med lidt riv i.. det jo ikk sjovt a gå fra en scooter med 120 der river på hjul med 30 og så til en mc der køre 160 og ikk kan komme op

• #12   24. jul 2005 Som jeg også skrev er jeg ikke selv uskyldig, det er svært at holde min nede hvis det skal gå hurtigt i de første par gear!. Men jeg vælger godt nok ikke mc ud fra det kriterie!

NIcki. Behold din scooter smiley Du får ikke noget i din klasse der trækker på hjul ved motorkraft. En mc vejer noget mere end en scooter, dvs der skal noget mere kraft til at løfte den op fortil! Du vil kunne mærke en stor forskel på acceleration i forhold til hvad du er vant samt omkring en masse andre punkter. Men tror altså ikke du skal regne med noget der trækker sig selv op medmindre du voldgearer den lavt. Du op i den klasse jeg kører eller lignende hvis det skal op af sig selv. Og det er altså ikke for begyndere! Det er jo en grund til kørekortsreglerne!

• #13   24. jul 2005 Hej peter.

hvad med at du får et par år på bagen med motorcykel før du skal til at køre på Hjul som jeg kan se er du 18 år så der er masser af år at lære det på ville jo være ssurt hvis du køber en cykel og går på hjul og falder og så sker der det samme med dig som jason kan du huske ham? bare en tanke.. husk han kørte KUN 50km i time og er lam resten af sit liv.. God vind derude..

• #15   24. jul 2005 Peter smiley
    Nej ved 15km/t smiley Den skal ikke op i omdrejninger før den rejser sig. Det er ret sygt den løfter sig fra stilstand, men pga momentet! Og jo den kan også rejse sig ved 150km/t, men så skal den hjælpes lidt på vej, dvs hugges 2 gange i 3 gearet, så går det lige!

• #16   24. jul 2005 nøj nederen alligevel..:P jah men politiet er altså ved a være onde ved tunede knallerter:P så må jeg købe en gs 500 og evt en off roader til sjov..

• #17   24. jul 2005 Hej nick s
    Jeg er lidt bange for at du er en af dem man kan læse om i avisen en dag.
    HUSK fra tunet knallertdet til motorcykel er der en verden til forskeld

Kommentér på:
nu er man lidt i tvivl..

Annonce