{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig forsikring nybegynder?
  • #1   27. mar 2020 Jeg har undersøgt et par steder og Alka var de billigste for mig. Endda billigere end Tryg, selvom de er fusioneret og jeg har været kunde ved Tryg i adskillige år, 0 skader, elitebilist og samlet alle forsikringer ved Tryg. Meget mærkeligt hvis du spørger mig.. men nå..
    Prøv at giv Alka et ring, de kunne lave en kasko på en sprit ny suckysucky Sv650 til godt 300 om måneden. Selvrisiko på 3000 eller cirka deromkring.

• #2   27. mar 2020 Gjensidige er også ret godt

• #3   27. mar 2020 Jeg har gjendsidige nu, men skifter til fdm her i maj når cyklen er et år gammel, da de er lidt billigere. Skal give omkring 2700 om året med kasko og førerdækning

• #4   28. mar 2020 Som du allerede kan se så vil du få lige så mange bud som du får svar (stort set). Det skyldes at priserne fra et selskab vil variere rigtigt meget med hvor du bor, hvor gammel du er, hvilke andre forsikringer du har og mange andre ting. Derfor er det eneste rigtige at gøre at bide i det sure æble og ringe rundt til 3-4-5 forskellige selskaber for at finde ud af hvad der er det billigste for dig.

Selv har jeg tidligere skiftet selskab en gang hver 2-3 år, da jeg her har ringet rundt til 4-5 selskaber og fundet det der passede mig bedst (pris og service). Stort set hver gang fik jeg skåret 15-25% af prisen på mine forsikringer.

Af selskaber hvor jeg har haft brug for deres service og det har fungeret rigtigt godt kan jeg nævne: Top Danmark, Gjensidige, Tryk, GF og IF.

• #6   28. mar 2020 Topdanmark har altid været det billigste, når jeg har søgt.

• #7   28. mar 2020 1.060 kr. for ansvar, på en cbr 1100 xx super blackbird, hos tryg.

• #8   28. mar 2020 jeg betaler 1000 hos Tryg. Alm. ansvar for en 2000 Aprilia rsv 1000 r. Ingen grund til mere(kasko) for gamle cykler

Kommentér på:
Billig forsikring nybegynder?

Annonce