{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.228 visninger | Oprettet:

Euro park og min bare røv {{forumTopicSubject}}

Holdt 20 min. på en parkeringsplads ved kvikly hvor det er tilladt at parkere 3 timer, ja jeg havde glemt at stille P-skiven for første gang i 25 år og straks kommer en pisse P vagt og planter for 510 kr. papir under vinduesviskeren. Jeg er jo ikke vant til at stille den skive efter en hel sommer på biken, hvor man heldigvis er fri for den slags optrækkeri. Sur og fuld af galde JA de penge kunne jeg have fået skiftet olie og filter på hondaén for, det havde da været noget værd :-((

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Euro park og min bare røv
  • #2   29. dec 2007 har det på samme måde.. efter 2 år på motorcykel sommer og vinter, så glemmer jeg altid den p-skive nu hvor jeg endelig har fået købt bil.... men jeg har da været heldig indtil vidre smiley

• #3   29. dec 2007 Euro park er hverken til at hugge eller stikke i - det er simpelthen det mest usympatiske firma, der findes. Deres såkaldte p-vagter er næppe i stand til at stave deres eget navn, men de er sikkert billige i drift!

• #4   29. dec 2007 Hmm, skidt eller kanel (Europark eller din bare røv).
    Hva skal man dog vælge.. :| Det er godt nok et svært valg!

• #5   29. dec 2007 Du kunne jo så vælge at investere i en af de der p-skiver der stiller tiden automatisk. Ved ikke hvad de koster - men ved at man kan købe dem... og uanset hvad så kan de jo blive billige i længden....

• #6   29. dec 2007 Jeg tager hans bare røv og fravælger generelt Europark og de forretninger der bruger dem.

• #7   29. dec 2007 De kan jo ikke se hvor lang tid du har holdt dig hvis du ikke stiller den.

Såååå der er vel kun dig selv at bebrejde.

• #8   29. dec 2007 Har købt en automatisk P skive, P watch, så er man ude over det problem med at stille tiden.

• #9   29. dec 2007 Har fået en af de der automatiske p-skiver men tør sku ikke installere den i min nye bil, er bange for at brænde computer og andet nymodens lir af, så det er nok den sure vej til et værksted der vil have en lille formue for det job.
    Nej kom med noget forår så vi kan komme ud på kværnen igen, er i vimmer hvor jeg glæder mig, men det er jeg nok ikke den eneste i dette forum der gør.

• #10   29. dec 2007 jeg har os en p wath .. men pas på med dem... i nogen af euro park's huse er p-wath ikke godkendt som p skive og så vil du derfor få en bøde selv om den viser din parkerings tid.. !

se det er sur røv !

• #11   29. dec 2007 Daniel T: Det er squda en latterligt undskyldning for at de kan tjene flere penge.. :|

• #13   29. dec 2007 Jeg har kørt en retsag, hvor europark havde læst min p-skive forkert. De havde læst den til kl. 1300 og den stod på 1100. P-skive lå løst i forruden. Jeg blev sindsyg rasende og var parat til at rykke armene af de forbandede p-vagt. Jeg vandt da europark frafaldt sagen. Det kostede mig 1500 kr. at slippe for bøden på 510. De 1500 var til advokat, det betaler jeg sgu gerne igen. De fucking p-vagter skal sku ikke snyde mig.....
    NB: det bliver hurtigt en principsag ikke.

Giv mig lige et prej om i ville betale 1500 for at slippe for 510 kr. i bøde. ( ved godt man lige så godt kan betale bøden, men det gør man da ikke vel?????)

Per F - den principfaste >8)

• #14   29. dec 2007 Med hensyn til P-firmaer af den slags, så syntes jeg generelt at de skulle gøres ulovlige. Det bedste man kan gøre, er ikke at handle de steder hvor de er. Men nu har jeg i stigende grad set hvordan de har deres indtog, ved almennyttige boligforeninger.
    Men hvis der skulle være en terrorist der skal bruge koordinater, så ved jeg godt hvor jeg ville sende ham hen :-()

• #15   29. dec 2007 Efter at have fået et par p-bøder købte jeg en p-watch til min mand til vores bil. Den kostede 600kr, men kan nu købes til omkring 500kr. Vi har lige købt ny bil og fik forhandleren til at sætte den p-watch, som vi havde i den anden bil til over i den nye bil - kvit og frit. ( Havde også forventet det, da vi købte en fabriksny bil )
    P-watch'en er tjent hjem efter en p-bøde. Det er r..-sure penge at betale en bøde.
    Godt Nytår smiley

• #16   29. dec 2007 Det er helt sikkert sure penge at skulle af med, har selv betalt sådan en... men i sidste ende er det ens eget ansvar at stille skiven.
    Jeg arbejder i en butik hvor vi har mange p-pladser, men folk holder sgu som de vil, og bruger dem nærmest som private p-pladser, og det er sgu ærgeligt når der er kunder der så ikke kan få en plads når de vil ind og handle... Så i visse tilfælde og steder synes jeg at det er helt fint at de er obs på det!!!

• #17   29. dec 2007 tjaaa. der gør vel bare deres arbejde...... nogle af dem er vel bare lidt bedre til det end andre

• #18   30. dec 2007 Slå lige koldt vand i blodet! P-vagterne gør jo bare deres arbejde. De skal faktisk stå 15 min og observere bilen før de udskriver bøden og de stakler bliver jo nærmest overfaldet verbalt dagligt af folk, der har glemt at stille en p-skive. Køb en elektronisk p-skive og slip for den manuelle - den koster 500. Men husk at tage den anden ud af bilen, der må aldrig være 2 p-skiver i en bil.

Kommentér på:
Euro park og min bare røv

Annonce