767 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

er det lovligt er det lovligt

At sætte en anden forlygte på ?

At skifte fælge forgaffel, baggaffel og bremser?

at sætte et sæde på fra en anden mc ( dog sammme mærke)

andre speedometre og omdrejnings tællere ?

skifte stedet hvor nr. pladen sidder (så man stadig kan se den bag fra self)

ja det var vist det hele hehe

Mvh Rune

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er det lovligt
  • #2   15. jul 2005 Bremser skal være godkendte til den pågældende maskine...

• #3   15. jul 2005 okay men må man ikke forbedre bremserne? da det jeg skal have på er fra en bandit ( skive for og bag) hvor min standart køre med skive foran og tromle bag.

• #4   15. jul 2005 nix lorte land ;O)

• #5   15. jul 2005 Så vidt jeg ved må man da godt forbedre bremsene, men du skal bare have det godkendt og så betale ekstra straf-afgift smiley

Mvh. Rune

• #6   15. jul 2005 Skal det også godkendes, hvis man sætter stålarmerede bremseslanger på?

• #7   15. jul 2005 Jacob:

Nærlyset på en MC behøver ikke være asymetrisk

• #8   15. jul 2005 Nej Mark J.
    I terorien måske, tror kun det er kalibre og størrelsen på bremseskiverne du ikke bare lige bytter rundt som du lyster.

Rune prøv da at se om de gamle stumper ikke kan klare et syn og byg lortet om bagefter.
    Det er nu engang lettere at bede om tilgivelse og spille dum) end at spørge om lov.
    Fordi du for synet mcen med de omtalte ændringer, kan den jo stadig være ulovlig, det kunne være synsmanden ikke lige tænkte sig om den dag eller var træt.
    Det er lettere at sige dur ikke til dig end at begynde at undersøge om det evte. kunne være ok.
    Derfor hvis du er nødt til at ændre de omtalte ting inden syn for at få cyklen ud at køre....så gør det og lad være med at spørge om det er i orden.....du kunne være heldig .

Kommentér på:
er det lovligt

Annonce