796 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 41 Svar

klubben mc-sydsjælland klubben mc-sydsjælland

ønsker alle sammen og god jul og et godt nytår.

Nogen af jer ved jo nok at vi går og bygger en klub op her i rønnede . for dem af jer der ikke ved det så ved i det nu smiley .

Vi har netop lavet om på vores vedtægter så vi ikke længere er underlagt et max antal medlemmer på 20 så hvis du skulle ha` lyst til at være med til at bygge en klub op sammen med os så sig til .
Du kan evt smide mig en besked i beskedcenter .

Meningen er at vores klubkontigent (800 kr pr år ) er det vi skal bygge for . jeg har bygningerne men de skal altså liiige laves så de kan bruges til den slags .
vi er godt på vej men der er nu stadig et stykke til vi kan læne os tilbage og nyde vores indsats.
Når vi så har bygget vores klub så er meningen at vores kontigent skal kunne betale el og vand/varme og ikke mere . dvs en meget billig klub at være i med gode faciliteter . (vi får både værksted .klubrum og opstaldningspladser ).

Alle er velkommne i klubben . vi soterere ikke i crusier eller sport og den slags . men der ER dog hovedsageligt pt kåbemaskiner .

Vores hjemmeside er
http://www.mc-sydsjaelland.dk/

og vores forum er her . der er der også en billedesektion for dem der vil kigge lidt .
(link fjernet)

fotoalbum er her for de dovne .
(link fjernet)

ønsker du at høre mere så kontakter du mig som sagt bare . og har du evt en god kontakt til bygge matrialer så smid mig da også lige et par ord . det er jo altid lækkert hvis man kan komme lidt billigere af sted med tingene ik .

god jul og godt nytår

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klubben mc-sydsjælland
Kommentér på:
klubben mc-sydsjælland

Annonce