Åbenthus MC Sydsjælland! {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen!
Jeg vil lige gøre opmærksom på et åbent hus arrangement samt fremhæve et godt tilbud i denne forbindelse!
Mc-sydsjælland holder den 25 og 26 April åbent hus.
Adressen er : Slettehavevej 47. 4683 Rønnede .
Der vil naturligvis være mulighed for at købe kaffe og sodavand osv. samt lidt spiseligt. Er det grill vejr så tændes der også op for den.
Mc-sydsjælland har i denne forbindelse sat sig for at give os et godt tilbud . Der kan i løbet af begge dage tilbydes dækskifte i deres værksted for billige penge .( Pris for et dækskift på løs fælg : 75,-
Pris for et dækskift incl afmontering og montering på cykel : 125,- ). Der kan ligeledes indkøbes dæk ind over formanden i klubben til RIGTIG billige penge (skriv til formanden for en pris på netop DINE dæk) . Formanden kan fanges her på siden ( chris eller bedre kendt som præsi – dækmanden ) eller via mail . chris@mc-sydsjaelland.dk .
Han har været ude at få en aftale med et dækfirma, så der kan tilbydes gode priser ved jeg !!.
Da der håbes på travlhed i workshoppen så vil der på disse dage ikke kunne tilbydes skifte på 19” fælge og ej heller på fælge med slange i . Men der kan stadig godt skaffes dæk hjem til dem . de må bare påregne en senere montering og denne montering vil så være til ”normal pris” .
Der vil også være mulighed for at tage en sludder med ejeren af www.eRacing.dk der kommer med lidt at kigge på og savle over . Ligeledes vil der være mulighed for at tale lidt om trackdays med www.RPM-Racing.dk .
Lidt om mc-sydsjælland.
Klubben er en fri, og på alle måder uahængig klub beliggende i Rønnede mellem Køge og Næstved .
Klubben har i øjeblikket 20 medlemmer, og disse medlemmer har frivilligt gået og bygget klubben op rent fysisk for deres kontigent indbetalinger de sidste 2-3 år . med lidt opture og nedture har de nu nået deres første mål . En fungerende klub med værksted opstaldningslokale og klublokale .Planen er at blive en større klub hen af vejen, og når den tid kommer venter der endnu en proces med byggeri i afventende 70-80 kvm der lige nu er sat på hold .
Jeg VED at de håber på at mange vil komme og hilse på dem her på deres åbent hus arrangement ,så hvis du har muligheden så kig da lige forbi .
her kan du også læse lidt om disse dage .
(link fjernet)
Vi ses
jul 2004
Følger: 127 Følgere: 141 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.542
JEG BETALER GERNE MEN JEG ER JO OGSÅ FRA ØEN
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.590
apr 2006
Følger: 37 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.090
- der er vi nok forskellige, jyder og sjællændere
ingen tvivl om at gratis mad er et niveau der går rent ind i Jylland
Her på djævleøen prioriterer vi nok arrangementet, hvad kan det give os, og så være sammen med andre mc folk, og få en snak om al det positive ved at have mc.
Lyder som et rigtigt godt arrangement, hvor vi bl.a kan få skiftet dæk til den rigtige pris, så vi ses................
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
jan 2004
Følger: 107 Følgere: 100 MC-er: 4 Emner: 26 Svar: 1.270
apr 2005
Følger: 171 Følgere: 168 MC-er: 5 Emner: 24 Svar: 744
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 234
jul 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 1
apr 2006
Følger: 92 Følgere: 93 MC-er: 1 Emner: 183 Svar: 1.405
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 123 Svar: 602
Jeg ved hva han har lagt rigtig MANGE!! timer til det klubhus og mener bestemt ikke at de pga de åbner dørene skal betale for at folk kommer og siger hej... hvis man har råd til at bruge ca. 50 penge til benz til turen kan man vel også finde 30 kr mere til en pølse og en vand.
Jeg betaler i hvertfald gerne når de åbner og byder velkommen for folk der ikke er medlem..
jan 2004
Følger: 107 Følgere: 100 MC-er: 4 Emner: 26 Svar: 1.270
Åbenthus MC Sydsjælland!