397 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

ZXR 400 ZXR 400

Hej MCG... Jeg er faldet over en zxr 400 fra tyskland.. Jeg ville gerne høre om der er nogen der har erfaring med denne model, på godt og ondt. Jeg har søgt i forum, men flere kommentarer ville være dejligt.

Inden jeg drøner afsted 1000 km ned i tyskland, ville jeg samtidig høre om man ikke kunne få den fragtet herop til rimelige penge i stedet, evt. nogen der kender et firma der gør i sådan noget?

Jeg ville også lige høre, om der var nogen der tilfældigvis vidste om der var en forhandler i midtjylland der havde en til at stå, så jeg kunne se på den, og evt. sidde på den for at vide om jeg i det hele taget kan bruge sådan en cykel.. Jeg er 1.92 m høj

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ZXR 400
  • #1   4. dec 2007 tja de har desværre tændens til at æde ventiler. men ellers er deten rigtig fed lille cykel

• #2   4. dec 2007 havde min zxr400 fra 93 i ca 2år uden nogen problemer ,den kørte bare derud af.... men den bliver nok for lille i str til din højde ,for jeg er 180 cm og det passede nogenlunde

• #3   4. dec 2007 Jeg er 187 og jeg sidder ok på min.
    Du skal lytte lidt på ventiler og knastkæde. Desuden skal du sikre dig den går nogenlunde jævnt i gearkassen.

Du kan evt tjekke. www.bikesbybruun.dk Det var Søren der hentede min hjem smiley

• #4   4. dec 2007 Den har jeg set, da jeg sidder ved siden af martin føhns i skolen:) Men den ser rigtig fin ud, gjorde selv meget i den model for et år siden... Men var den ikke lige billig nok? Få sendt nogle billeder der er taget dags dato og tag en god snak med sælger i telefonen, det afsløre altid hvis der er noget galt med den...
    Ellers go for it, fed cykel!

Rasmus

• #5   5. dec 2007 Jeg har også haft en se den i min profil.. Jeg ser selv ca 190 og for mig var cykel alt for lille når jeg kørte længere ture.. Ellers en fin cykel dog ikke nok kræfter for mig.

Kommentér på:
ZXR 400

Annonce