{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Quickshifter ZXR 400
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #1   7. okt 2020 Det kan man. Translogic. Den skal afbryde tændspolerne.

• Nikita L
    Nikita L Tilmeldt:
    okt 2020

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   7. okt 2020 Har du evt et link til Præsis min mc smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #3   7. okt 2020 Hvad fandt du selv da du søgte?

Hvem skal montere det?

• Nikita L
    Nikita L Tilmeldt:
    okt 2020

#4   7. okt 2020 Fandt til alle mulige andre maskiner bare ikke zxr 400
    Mig selv tænker jeg dem der montere det ser ud som bare plug and play

• #6   8. okt 2020 Hej. Selv tidligere translogic bruger i forb. med dragracing.... det virker rigtig fint og knokler ikke gearkassen. De ekstra 2000 er givet godt ud, - forstå mig ret, du får ikke lavet meget i din gearkasse for 2000 medmindre du selv kan, men stumper koster. Har selv kørt lidt hygge dragrace på en gl. r1 turbo, kørte med netop translogic med ast. og kæft det fungerede bare.... på nær på upreppet asfalt... der havde jeg problemer med biddet.... Men hvorfor ofre så meget, var du ikke bedre tjent med en større knallert... og ja jeg har været der. 150cc, 600cc, 1300, - førend gr karriere måtte forsøges med en gl r1 med mølle. Hver sin ting til sin tid. Kører du meget sving/bane kan jeg følge dig... ellers ikke så er det spild af penge. Du kan smække det på dit org. ledn. net. Den skal forbindes med tændspoler og ha power og omdrejningssignal. Selv fik jeg hjælp af en af de lokale racer nørder. Men det er slet ikke så giftigt. Blot man ved hvad man gør.

• Nikita L
    Nikita L Tilmeldt:
    okt 2020

#7   8. okt 2020 Jeg ved godt det mere værd og sætte på en mc der er større problemet er at jeg ikke må køre større mc end det indt til vider så tænker det kunne være hyggeligt og prøve det og se hvordan tingene funger på en mc i forhold til en bil er selv mekanikerstuderende

• #8   8. okt 2020 kør den i omdrejningsbegrænser og læg tryk på gerpedal kort forinden, så har du effekten. de rigtige skarpe gl. gutter har det indbygget... du vil korse dig hvor lidt det giver.... jeg ofrede selv en ombygning til små 15000 på en trykladet r1... det tog 3 år før jeg nåede mit mål som var 200+ kmt på 201 m. Rejsen var dog det hele værd.... Men det du har gang i er jo en nysgerrighed som ja.... har en værdi for dig... havde det også for mig.... men når jeg tænker tilbage kunne de penge have været brugt bedre. Men nok om det. Vi har en passion også kaster vi noget ind i det. Jeg er mæ. smiley

Kommentér på:
Quickshifter ZXR 400

Annonce