Start problemer med kinøjser ATV Start problemer med kinøjser ATV
Hej Alle gæve gutter og gutinder
Jeg har sådan en satan af en 250ccm kineser atv som har forvoldt en helevedmasse problemer.
Det hele startede med jeg ingen gnist havde, og alt el er blevet skiftet, CDI, Stator, starter tændspole og ensretter. Nu der gnist, men det er så også det.
Selv når jeg sprøjter benno start ind i filter sker der ikke en skid, kun lige en enkelt prut med det er også det, har haft skilt kabu af for at se om der var noget der men intet at se...
Hvor dælen ville være et sted at kigge nu.. har brugt alt for mange penge og tid til jeg bare vil smide lortet af helveds til og købe en ny med et ordentlig mærke på..
På forhånd mange tak:)
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.912
Det ville jo være nærliggende at tro der mangler brændstof, men der er de første 10 andre fejlmuligheder også.
dec 2005
Følger: 12 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.808
mar 2014
Følger: 2 Følgere: 7 MC-er: 1 Svar: 131
feb 2016
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 131
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Emner: 102 Svar: 2.006
Luftslange filter dimsen i benzin påfyldnings skrue låget var væk..!! Så alt lortet fløj lige ned i tanken..
Al brok om hvor dårligt den startede og kørte forsvandt da farfar skrubbede tanken ren indvendig m bunden i vejret.. ( altså tanken, ikke dig!) satte nyt dæksel på med udluftn. Slange ned bag et plast panel.. og et friskt benzin filter (der vender den rigtige vej!! )
Og så tror jeg ikke de kineser CPI enheder tåler så meget fugt, den kører mere stabilt efter jeg satte den ind i en plast kasse ( med hul i bunden) der holder opsprøjt og regn væk..?!
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 814
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.520
Start problemer med kinøjser ATV