1.501 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Toke S
Toke S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Nybegynder motorcykel. Nybegynder motorcykel.

Hej herinde på MC-galleri.
- Når jeg nu om godt et års tid skal ud og have mig en MC, og gøre de danske veje usikre, så vil jeg gerne vide hvilken motorcykel der er god til en begynder, og hvilken en i havde til at starte med?

Jeg vil gerne have en sport MC.. du ved, de MC'er der ligner dem de kører race med (:

Har i nogle forslag. Så kan jeg jo ligeså godt begynde at tjene pengene til den.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nybegynder motorcykel.
  • #1   24. nov 2007 Som punkt 1 kan du søge på "begynder" "begynder cykel" og lign. i forum.. Og du vil finde en MASSE!

Ingen grund til at det bliver gentaget en gang til.

• #2   24. nov 2007 søg på emnet i forum der finder du en masse forslag god fornøjelse

• #3   24. nov 2007 Nå jo, og jeg startede selv på en GS500E. Som dog havde fået smidt en TCP kåbe på..

Den kan ses under min profil.

• Toke S
    Toke S Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   24. nov 2007 Tak for svarene (:
    - jaaa lidt tid og lidt tid. Det er bare.. jeg får den nok før jeg fylder 18. Er allerede begyndt at lege lidt med min fars cykler når vi er i sommerhus. Og så erhvervede jeg mig en aprillia rs 50 for en måned siden.. Og ja .. det er ikke en motorcykel, men med lidt snilde kan den køre ganske hurtigt.

Men det er som bekendt begyndt at krible i fingrene, og jeg glæder mig sådan til jeg fylder 18 smiley
    - men jo længere tid der er, jo federe kan den jo blive.

• #5   24. nov 2007 Yup Michael. Udstyr koster knapper.

Har da brugt 2000 på hjelm, 700 på handsker, 1200 på støvler og 5500,- på 2 delt læderdragt i år alene..

Noget blev købt i Tyskland og noget herhjemme..
    Tager nok et smut til Tyskland næste år og finder heldragt også.

• #6   25. nov 2007 Min!!!! smiley

En Kawasaki ER-6f. Den er godt nok ikke en racer. Men er sikker på, at den kan underholde mig i et godt stykke tid, og så har den også ABS.
    Var ellers tæt på at købe en R6'er (pga. lasses enorme enmads-gruppepres, og dens lækre design). Men til sidst, kom fornuften dog til mig smiley

Ud over selvme mc'en, skal du, som de andre nævner sætte ca. 5k af til fornufigt ekstra udstyr:
    - Crash pads
    - Hugger

Og læg dertil ca 10-15k til udstyr til dig selv. Kom nu selv til at bruge 22k. Men det er også bare fordi jeg er elendig til at lade være med at købe det bedste man kan få.
    Håber du er lidt klogere end mig, på det punkt smiley

• #7   25. nov 2007 Men vent dog og se, hvad der kommer på markedet i 2008/9, eller hvornår du nu får kortet. Der kommer sikkert en ny generation af den jeg har, eller noget andet smart.

• #8   25. nov 2007 søge i forum...

http://www.bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=2816

• #9   25. nov 2007 Alt for få unge mennesker starter på en Goldwing, så det er mit bud til dig.

• #10   25. nov 2007 Svea.. Ikke en goldwing.. En pan european.. smiley

• #11   25. nov 2007 den her..............
    http://www.youtube.com/watch?v=WVFc3ISVGQQ&feature=related

• #12   25. nov 2007 Hvad med sådan en hayabusa eller lign. ? Har hørt det skulle være en rigtig god begynder MC

• #13   25. nov 2007 Magnus H: Så skal der satme tryk på.. Ellers kan den ikke engang trække skindet af en kop kakao som en af mine venner ville sige.. smiley

• #14   25. nov 2007 Som før nævnt, tag en søger i forumet.
    -Studer markedet lidt for muligheder, hvad kan du lide? hvilke cykler er smarte o.s.v.? tjek markedet herinde, på dba.dk, mobile.de, bilbasen.dk og lignende sider og find nogle forslag i den prisklasse du går efter. Tænk også på at du ikke må køre på cykler med for stor effekt som start. Når du har fundet nogle cykler der falder i din smag så opret evt en tråd herinde og hør folks erfaringer med den/de modeller du har fået øjnene op for.
    som der også tidligere er nævnt, så styrt ikke ud og købe det første og bedste, der kan ske meget på et år. Jeg kan godt se det er rart bare at få cyklen hjem og gå at rode lidt med den, men igen der kan ske meget i løbet af et år.

• #15   25. nov 2007 Lad være med at bruge en formue på dit første tøj!! Det skal selvfølgelig være sikkert, men du aner ikke en dyt om hvad du ellers vil have. Når du har kørt en sæson, eller to, ved du meget bedre hvad du skal gå efter. Altså hvor skal lommerne sidde, hvor mange har du brug for osv.

• #16   25. nov 2007 sVea: Ja og med sidevogn og trailer efter ik. :OP

• #17   25. nov 2007 Ud over at finde den rette cykel og udstyr, er der også prisen for forsikring. Som 18-årig uden erfaring kan det hurtigt gå hen og blive en dyr fornøjelse. Så når du har fundet et par cykler, så ring rundt til forsikringselskaberne og forhør dig - man kan hurtigt blive overrasket! Jeg selv startede på GS500 og er lige gået over til Kawasaki ER-6F. Begge gode maskiner, der er til at stole på. Den sidste er lidt sjovere, da den jo er kraftigere.

• #18   25. nov 2007 Hej toke s
    Du kan købe min.god begynder cykel,og så er den billig i forsikring.

• #19   26. nov 2007 Så længe du er under 26 og ikke har har kørt i min 5-7 år, kan man godt glemme alt om noget der bare minder kasko.
    Det kan på ingen måde svare sig.
    Så gå hellere efter en billig ansvars, fra enten GF eller IDA.

• #20   26. nov 2007 Det er så sandt som det er sagt Ulrik.. Det er satme nogle pebrede tal man bliver udsat for nogle gange.
    Men nu vil jeg smutte igen.. skal game lidt Moto GP. (Endelig fået nyt gfx så man kan køre det).

• #21   26. nov 2007 velo zolex ... når du engang bliver lidt ældre .. en rigtig mc

Kommentér på:
Nybegynder motorcykel.

Annonce