662 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Ja så blev det min tur. Ja så blev det min tur.

Kommer hjem til dejlig 3 ugers ferie, og hvad er det første der sker når man vil rulle en tur på dyret.. der er selvfølgelig en der ikke fatter hvad en ubetiinget vigepligt er.. og køre ud foran mig, ser mig og panik bremser, så var der ingen vej udenom end at smide hende ned for at undgå at køre ind i siden på ham, men så glider den ind i fronten på en helt ny audi, så den var ikke den fede start på ferien, så hun skal have en ny kåbe...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ja så blev det min tur.
  • #1   4. jul 2005 Damn....sådan et svin...
    Øv en start på ferien smiley
    Men hvis det kan klares med en ny kåbe, så er du sluppet billigt.

Så må de bare betale NU !! så du kan komme ud og rulle igen !

• #2   4. jul 2005 ja psæcis, men ved bare det tager min 14 dage for den skal hjem fra japan, men den kan stadig køre, men pæn er den nu ikke, men vil ikke af med hende før det er nødvendigt.. men det er sku en træls start, men også ny geararm, blinklys, spejl, samt et dæksel på motoren. men han kommer fanme til og betale alt, men ved faktisk ikke hvad med de ting der belv skadet, som tøj, er det også noget hans forsikring skal dække eller er det min indbo forsikring??

• #3   4. jul 2005 anders, det bliver i første omgang din indboforsikring som dækker tøjet. De tager så regress på hans forsikring. Der vil også i første omgang blive trukket dit selvrisiko fra indboforsikringen fra, men det får du også betalt senere af hans forsikring........ Har lige været hele møllen igennem......... Det bliver nok også din kasko der dækker reparationen af cyklen i første omgang!

• #4   4. jul 2005 Hvis man ikke har kasko på sin cykel, skal man så betale kåbe mv. selv, og så sende kopier af kvitteringer osv. til hans forsikringsselskab?? Dækker min indbo tøj og hjelm (indtil mit forsikringsselskab får det fra hans)??
    Nu er det heldigvis ikke aktuelt for mig (7-9-13)...

• #5   4. jul 2005 man er nok nød til at vente med reparaturen indtil modpartens forsikring har anerkendt skylden, hvis man ikke vil stå med en masse penge i klemme i lang tid!!

• Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    aug 2004

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 64
    #6   4. jul 2005 Godt der ikke skete dig noget!!!!!

Som jeg forstår det var det ham der kørte ud foran dig, som du gled ind i siden på? Hvis det er tilfældet skal du kun være glad for det. Hvis du bare var væltet uden at have ramt ham, ville han formentligt kunne frasige sig skylden, fordi det aldrig ville kunne bevises om du kunne nå at bremse.
    Så husk nu at få dem til at skrive under på at det er deres skyld MED DET SAMME.
    CB

• #7   4. jul 2005 jeg ramte ikke hans bil overhovedet det var en tredje part jeg ramte og han var vidne til det hele, så er rimelig stillet. men det er bare noget crap der skal gå så lang tid inden den kan blive lavet, men har kasko så den skal jo åbenbart dække til og starte med..

• #8   4. jul 2005 orgh bittert ! Kender godt følelsen af ikke at kunne køre lige meget hvor meget man har lyst smiley Godt du ikke kom noget viddere til !! Jeg har ferie i næste uge 14 dage frem, men min mc er splittet ad i atomer... øv øv øv

- Nordskov

Kommentér på:
Ja så blev det min tur.

Annonce