829 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Beyond the law. Beyond the law.
Har lige (gen)fundet denne klassiske film, og føj hvor er det en sprød film, hvis man har bare lidt benzin, whiskey og andet sjovt i blodet! Kan desværre ikke hjælpe med et link, men har du ikke set den endnu, så ved du hvad du skal spørge din lokale vhs-pusher, eller google om næste gang...
0 synes godt om
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.621
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 722
maj 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 239
jun 2007
Følger: 23 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 142 Svar: 2.822
Ja nemlig - og VHS er det eneste der er til at opdrive. Jeg har set min VHS udgave så mange gange, at lydsporet er næste helt væk.
Ledte og ledte så efter den her i DK, men det er umuligt at finde den på DVD - har dog hørt, at den kommer på et eller andet tidspunkt - men det kunne jeg ikke vente på. Jeg fandt den derfor på www.imusic.dk - desværre en region1 version, men hvad gør man ikke for at se:
<b>DEN FEDESTE BIKER FILM NOGENSINDE</b>
Jakob
jun 2007
Glemte næste den pinlige pinlige danske titel (tænker: hvem fanden har oversat den - total mangel på indsigt i filmen) Fuld Hammer - puuuuuuuhaaaaaa.
Jakob
jun 2007
Linker for hårdt kan jeg se
Jakob
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 105
Niels/Michael T: Ikke forstået?
Michael H: God stil.
Jakob: Har den som torrent eller hvad f**k det hedder, og har set den næsten ti gange nu, siden jeg fik den igen for en uge siden... Overvejer faktisk at få det virgil digt i starten tattoveret et sted...
jun 2007
Ku også være en cool tatoo
Jakob
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 105
"It is easy to go down into Hell; night and day, the gates of dark Death stand wide; but to climb back again, to retrace one's steps to the upper air - there's the rub, the task."
jun 2007
Ja ja nemlig - husk ikke at vælge skriftstørrelse 48 når du får tusset den
Citat:
Oatmeal: "And who the fuck, are you supose to be"???
Virgil: "This is SID man"
Oatmeal: " What's it say on your jacket there SID?? Phythons - Cleveland fucking Ohio"!!
Virgil: "This is Oatmeal! Oatmeal's got the biggest testikles in the state of Arizona"!!!
He he - god gas!!
Jakob
Beyond the law.