829 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Beyond the law. Beyond the law.

Har lige (gen)fundet denne klassiske film, og føj hvor er det en sprød film, hvis man har bare lidt benzin, whiskey og andet sjovt i blodet! Kan desværre ikke hjælpe med et link, men har du ikke set den endnu, så ved du hvad du skal spørge din lokale vhs-pusher, eller google om næste gang...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beyond the law.
  • #1   11. nov 2007 Med charlie sheen ikke ?

• #2   11. nov 2007 Skal vi gætte vildt på at titlen er: Beyond the law smiley

• #3   11. nov 2007 Det var dog fandens som der er mange leechers fra dk på den film lige nu. smiley

• #4   11. nov 2007 Greif K:

Ja nemlig - og VHS er det eneste der er til at opdrive. Jeg har set min VHS udgave så mange gange, at lydsporet er næste helt væk.

Ledte og ledte så efter den her i DK, men det er umuligt at finde den på DVD - har dog hørt, at den kommer på et eller andet tidspunkt - men det kunne jeg ikke vente på. Jeg fandt den derfor på www.imusic.dk - desværre en region1 version, men hvad gør man ikke for at se:

<b>DEN FEDESTE BIKER FILM NOGENSINDE</b>

Jakob

• #5   11. nov 2007 Kan i øvrigt tilføje, at den amerikanske version, som Michael H linker til - har nogle scener, som ikke er klippet fra, ligesom de er i den europæiske version, med navnet Fixing The Shadow.

Glemte næste den pinlige pinlige danske titel (tænker: hvem fanden har oversat den - total mangel på indsigt i filmen) Fuld Hammer - puuuuuuuhaaaaaa.

Jakob

• #6   11. nov 2007 Hva' så Michael.

Linker for hårdt kan jeg se smiley

Jakob

• #7   11. nov 2007 C4: Præcis.

Niels/Michael T: Ikke forstået?

Michael H: God stil.

Jakob: Har den som torrent eller hvad f**k det hedder, og har set den næsten ti gange nu, siden jeg fik den igen for en uge siden... Overvejer faktisk at få det virgil digt i starten tattoveret et sted...

• #8   11. nov 2007 Virgil = Dildo

Ku også være en cool tatoo smiley

Jakob

• #9   12. nov 2007 Haha! Godt set. Nej jeg tænkte nu på den anden Virgil, ham der har skrevet de linjer filmen starter med:

"It is easy to go down into Hell; night and day, the gates of dark Death stand wide; but to climb back again, to retrace one's steps to the upper air - there's the rub, the task."

• #10   12. nov 2007 Greif K.

Ja ja nemlig - husk ikke at vælge skriftstørrelse 48 når du får tusset den smiley

Citat:

Oatmeal: "And who the fuck, are you supose to be"???

Virgil: "This is SID man"

Oatmeal: " What's it say on your jacket there SID?? Phythons - Cleveland fucking Ohio"!!

Virgil: "This is Oatmeal! Oatmeal's got the biggest testikles in the state of Arizona"!!!

He he - god gas!!

Jakob

Kommentér på:
Beyond the law.

Annonce