{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.655 visninger | Oprettet:

Hyosung GT 650R {{forumTopicSubject}}

Hvad er jeres erfaringer med hyosung! Hvor langt køre de hvis de har fået passet service!
Cyklen jeg kigger på er ikke kørt som mormor kørsels det er en ung motorcykel-mekaniker som har købt den af hans svend! Men altid passet service! Motor er den nye model fra 2008 og frem!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyosung GT 650R
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #1   15. okt 2019 Gør lige dig selv en tjeneste og søg her på forummet. Det spørgsmål er stillet mange gange før... smiley

Ikke en MC jeg overhovedet ville turde binde an med, uanset årgang.

• #2   15. okt 2019 Hold dig langt væk for det lort....

• #3   16. okt 2019 en kammerat har en, han måtte vidst ofre en del på mekanikker regninger i starten, men tror den kører fint for ham nu.

• #4   16. okt 2019 Find en brugt Suzuki SV650 i stedet for, de få ekstra penge er givet rigtig godt ud i sidste ende...

• #5   16. okt 2019 Havde en 250'er. Motoren røg, kun kørt 12.000 km.

Skal da være ærlig, det var min første MC og jeg behandlede den ikke altid lige godt med de kold start og mange omdrejninger. Men ja, fik en sv650 efter den og hold da kæft en anden verden. Så .. kun hvis den virkelig er billig, ellers lad være

• #6   16. okt 2019 De eneste der taler godt om GT 650R er de som har en til salg, eller ejer en og håber den en dag kan sælges.

• Mikkel  H
    Mikkel H Tilmeldt:
    maj 2017

Følger: 1 Svar: 7
    #7   16. okt 2019 Jeg har købt en GT650N efi i sommer fordi den var rigtig rigtig billig og jeg syntes det var meget MC for pengene. En 2010 der havde kørt 16500km. Selv efter at have læst anmeldelserne på nettet tog jeg chancen fordi den var så billig.

Den er NØJAGTIG ligesom alle de kritiske anmeldelser du kan læse flere steder på nettet. Det viste sig desværre at den kun kunne køre ca 20min ad gangen før den begyndte at sætte ud og skyde i udstødningen, det opdagede jeg ikke da jeg købte den fordi jeg kun kørte en kort prøvetur.

Den havde allerede fået skiftet laderelæ og nogen havde forsøgt at udbedre de usædvanlig ringe stelforbindelser i ledningsnettet - uden større held må jeg tilføje.

Men netop fordi de har så mange fejl er der et rigtig fint community hvor der er masser af hjælp at hente hvis du har hænderne skruet rigtigt på.

Jeg udskiftede de dårlige tændspoler og kabler med brugte spoler m. NGK kabler fra en 2007 SV650, som jeg købte på eBay for 220kr inkl. fragt. Den fik to nye iridium tændrør og en ny Elektrosport stator fra Italien til små 1000kr. Det dårlige mellem stator og laderelæ blev fjernet, ledningerne loddet sammen og så lavede jeg ekstra forbindelser til batteriet for at løse problemet med dårlig opladning. Den dårlige støttebenskontakt blev fjernet og erstattet af en lus og så fjernede jeg de dårlige stelforbindelser og loddede nye I som erstatning.
    Endelig fik den et almindeligt service med god fuldsyntetisk olie og nye filtre.
    Sammenlagt tog det mig vel ca 2 arbejdsdage at rette alle fejlene med on/off arbejde på projektet i min fritid og udgifterne løb op i små 2000kr i alt. Siden har den kørt fuldstændig upåklageligt og den er både frisk og sjov for en lavbudget MC.
    Kosmetisk er meget af finishen af ringe kvalitet og gensalgsværdien er nok næsten nul, men den er frisk og sjov og siden jeg kører under 1000km om året og har investeret under 14000kr i alt i den, er jeg samlet set rigtig godt tilfreds.

Min pointe er at hvis du kan købe én billigt og selv kan reparere de fejl som den helt sikkert har (eller får kort efter du har købt den) så er det en fin og sjov maskine. Bare hold dig til dem med sprøjt og sort stel - det er de bedste af dem.

Hvis den skal til mekaniker hver gang, så lad den være og køb en SV I stedet.

• #8   16. okt 2019 Kørte til Kroatien på min da jeg havde den. Var glad for den.

Men ville også kigge efter andre mærker medmindre den er meget billig.

profilbillede
  • #9   16. okt 2019 Uanset hvad du køber bagefter føles det som den vildeste upgradering i verden smiley

• #10   16. okt 2019 Vi har haft nogle stykker inde på vores værksted med alverdens problemer motor el affjedring bremse problemer OSV.......
    Det kan lynhurtigt blive en meget dyr fornøjelse.....
    Udover det styre de som en balje lort som Brian skriver

Kommentér på:
Hyosung GT 650R

Annonce