{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hyosung GT 650R
  • #1   3. maj 2009 Hejsa, R-modellen kan jeg ikke udtale mig om da jeg har nøgen-modellen - men hvad angår køreegenskaber og kræfter har jeg kun godt at sige, meget letkørt og rigeligt med kræfter til at have det sjovt på de snoede veje. Finishen som mange kritiserer har jeg absolut heller ikke noget at udsætte på.

Her er et link til et forum med en masse information : http://korider.com/
    og der er også en gruppe herinde : http://www.motorcykelgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=250

håber mit svar kunne bruges...

• #2   3. maj 2009 Jeg har handlet brugt MIK mc en del mhs til min Z1000 han er autoriseret Kawasaki/hyosung forhandler. Har flere gange diskuteret overnævnte model med ham og faktisk også prøvekørt den. Finish og kvalitet er forbedre betydeligt på de nye modeller frem for de gamle, og den har også fået sprøjt frem for kaburator. Dog er der stadig et lille stykke vej op til japanerne. Men motor mæssigt er det jo nærmest identisk til Suzuki SV'en.

Det er klart at hvis din ven vil have en fuldkåbe racer til billige penge så er det svært at finde noget billigere, men Suzuki kører tilbud på deres SV650S så ved ikke hvor meget dyrere det vil være for ham at skaffe den.

• #3   3. maj 2009 Jeg har GT650S (den med halvkåbe) og er yderst tilfreds. Ingen problemer med den. Køreegenskaber er fremragende, selv mine venner der kører større og dyrere MCer siger god for den, hvis det kan bruges til noget:-)
    De kan fås fra ny for 75000 har jeg set, hvis man køber en 08 model, og det er en god pris. Jeg er meget tilfreds, og har ingen problemer med at anbefale dem. De problemer der var med 04 og 05 modellen er rettet efterhånden. Det kan godt være at finishen ikke er som på BMW og Honda, men den er ikke meget ringere end den var på min brors 06 bandit 1200, faktisk er lakering bedre på min Hyo end den var på hans.
    Det der er det største minus, er at alle tror det er en kineser:-)
    Peter

Kommentér på:
hyosung GT 650R

Annonce