776 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Kort vandring på gasrullen. Kort vandring på gasrullen.
Er det muligt at sætte et nyt gashåndtag på sin MC (eller noget andet tingelitang), så den får kortere vandring på rullen?
Fordi, på min Gixx er vandringen så lang så jeg faktisk ikke kan give fuld rulle i et greb, uden næsten at vride armen af led.
Jeg gjorde det engang på min crosser ved at købe et andet håndtag med kort vandring man lige satte på, men kan man det på MC ?
0 synes godt om
dec 2004
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 60 Svar: 448
dec 2004
Ved ikk om det er det du tænker på..?
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.470
Sådan som min er skal rullen HELE vejen rundt, og det er lidt træls hvis man skal køre rææææs.
dec 2004
Nu vi er ved gas håndtag, nogen der kender til et gashåndtag der selv holder farten/gassen også selv om man slipper håndtaget¨...
sep 2004
sep 2004
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 78 Svar: 807
okt 2004
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 346
Men du skal være opmærksom på at du skal have fundet en anden konsol til kontakterne, da de jo er bygget ind i det originale gashåndtag.
Forresten er det altså meget let at dosere gassen selv om man har kort vandring på.
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 307
Når man (en sjælden gang i mellem) vrider hanen i bund ligner man sgu en cirkusartist eller en idiot der forsøger at brække håndleddet på sig selv. Efter min opfattelse findes problemet findes også når man gasser progressivt op! Man er stadig nødt til at slippe sit greb og fatte nå ny længere omme hvis man vil have håndtaget helt i bund. Jeg har stadig ikke fundet en løsning så jeg håber du får nogen anvendelige svar på denne tråd også jeg kan bruge. Hvis nogen ved hvor man kan købe en magen til den Bandit # 1 ® (Salt Creek) henviser til men til en Honda kunne det vist løse mit problem!
Cheers out there!
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 307
Dette bevirkede, at den nu tager omdrejninger ved selv den mindste smule vrid på håndtaget, og ligeledes kan jeg nu bedre få "rullen i bund", uden at mit håndled skal ligne en kanelsnegl. På min cykel var der i forvejen en smule frigang på kablet. At dette nu er blevet afhjulpet, er nok det der har ydet den største forandring. Held og lykke med projektet.
Kort vandring på gasrullen.