452 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Gs 500 - Køb og andre spørgsmål Gs 500 - Køb og andre spørgsmål

Hey derude...

Efter et par mdr's søgen af mc i 30-100k klassen, har jeg set mig varm på en Suzuki GS500E (Den nye model) fra 2003. Den har gået godt 10.000 km. Det forløbige valg er taget på baggrund af at jeg nok skal ud at rejse næste år, og en sv'er eller r6'er ville være over smertegrænsen. Prisen er 43.000 kr. og den fejler intet.

Er dette ikke en ok pris?

...Cyklen er droslet, og synet med drosling. Den har bare ingen (og har aldrig haft) nogen drosling i. Sælger har derfor intet hæfte (droslings-dokumentation), som man får med hvis man køber et kit. Derimod står der på registreringsattesten at den er droslet. (Hvilket for så vidt er fint med mig.) Meen... Når den så skal synes om til 45 HK "igen", kan man så bare kører til syn og sige den ikke er droslet og så er det ok, eller skal man have det "gamle" hæfte med igen?

/Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gs 500 - Køb og andre spørgsmål
  • #1   22. jun 2005 Svjv. må du da gerne køre uden drosling selv om den er synes med drosling? Dvs. når du skal køre med 45 kan du bare gøre det.

Prisen lyder meget fin, men hvad med en F'er med kåbe?

• #2   22. jun 2005 Hmm... Forstår ikke lige hvad du mener med: "Svjv. må du da gerne køre uden drosling selv om den er synes med drosling?"

Jeg vil bare vide om det er et problem i synshallen at få den omregistreret til en STOR mc igen? Altså når jeg ikke har droslingspapirerne. Man dukker vel bare op og siger "Her, ingen droslinger." Og så er den synet som stor eller hva?

F'eren med kåbe er dyrere og syntes den er lidt wannabe...

• #4   22. jun 2005 hehe ja kåbe er for dem uden nakke muskler smiley
    men nogle gange kunne man sq godt bruge en at ligge i læ af...
    tror sq at du bliver glad for den, men jeg er sq lidt træt af at min ikke har lidt mere power, den er ok svær at køre på baghjul på tror jeg smiley

Kommentér på:
Gs 500 - Køb og andre spørgsmål

Annonce