Gs 500 - Køb og andre spørgsmål Gs 500 - Køb og andre spørgsmål
Hey derude...
Efter et par mdr's søgen af mc i 30-100k klassen, har jeg set mig varm på en Suzuki GS500E (Den nye model) fra 2003. Den har gået godt 10.000 km. Det forløbige valg er taget på baggrund af at jeg nok skal ud at rejse næste år, og en sv'er eller r6'er ville være over smertegrænsen. Prisen er 43.000 kr. og den fejler intet.
Er dette ikke en ok pris?
...Cyklen er droslet, og synet med drosling. Den har bare ingen (og har aldrig haft) nogen drosling i. Sælger har derfor intet hæfte (droslings-dokumentation), som man får med hvis man køber et kit. Derimod står der på registreringsattesten at den er droslet. (Hvilket for så vidt er fint med mig.) Meen... Når den så skal synes om til 45 HK "igen", kan man så bare kører til syn og sige den ikke er droslet og så er det ok, eller skal man have det "gamle" hæfte med igen?
/Thomas
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.470
Prisen lyder meget fin, men hvad med en F'er med kåbe?
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 32 Svar: 314
Jeg vil bare vide om det er et problem i synshallen at få den omregistreret til en STOR mc igen? Altså når jeg ikke har droslingspapirerne. Man dukker vel bare op og siger "Her, ingen droslinger." Og så er den synet som stor eller hva?
F'eren med kåbe er dyrere og syntes den er lidt wannabe...
apr 2005
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 76 Svar: 2.079
men nogle gange kunne man sq godt bruge en at ligge i læ af...
tror sq at du bliver glad for den, men jeg er sq lidt træt af at min ikke har lidt mere power, den er ok svær at køre på baghjul på tror jeg
Gs 500 - Køb og andre spørgsmål