631 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

smoker s
smoker s
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 24

Info om Yamaha YZF600R Thundercat Info om Yamaha YZF600R Thundercat

Hejsa.. jeg er helt ny herinde og indtil videre kun ved at tage et MC-Kort.. smiley

-Men derfor har man jo været ude og kigge på lidt cykel alligevel.. men det er dælme svært når man ikke har nogen erfaringer eller nogen form for indblik i hvad det lige precis er der duer osv..

Har kigget lidt på en:
Yamaha YZF600R thundercat
600 CC med 100 Heste
årgang: 2000
Gået: 18.000
Pæn stand - 1 ejer - Tunrør!?!

(link fjernet)

-Nu er jeg jo ikke den største... dvs.171cm høj med 60 kilo på maven smiley
-Ville sån en maskine værer passende eller er den lige i overkanten til at starte med ??

...har bare hørt så meget fra kamarater osv der har haft mindre og blev hurtig trætte af dem..

Håber nogen vil hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Info om Yamaha YZF600R Thundercat
  • #1   7. jun 2004 nu skriver du jo ikke din alder, men hvis du er over 21 skulle der jo ikke være problemer. om den er for kraftig???? kommer an på dig. modsat mange andre mener jeg nemlig at det er sundt at atarte på noget der har kræfter nok. med for lille motor vender man sig til at rulle hanen i bund. og det er ikke lige smart når man så får en der er større. plus, man har mere respekt for cyklen når den kan lidt.
    skulle være en god komfortabel, hurtig og stabil cykel. og hvis den tænder dig, så held og lykke

• smoker s
    smoker s Tilmeldt:
    jun 2004

#2   7. jun 2004 OK tak... Jeg er 21 somre gammel..
    -Men som du skriver Gone Racing vil jeg nemmerlig helst udover det problem med at skulle skifte hurtigt !

-Er der evt. andre der kender til precis den omtalte cykel ?
    -er ret interesseret i at det er en god maskine..
    kender mest til biler og ved derfra at der er nogle modeller der er mange problemer med.. men ved ikke om det er sån med MC også ?

-og Jens C.. du siger om den tænder mig.. -Det gør den i den grad !! -syntes bare det er en fed maskine- helt pjattet med udseenet smiley

• smoker s
    smoker s Tilmeldt:
    jun 2004

#3   7. jun 2004 nå jo.. skal give 110.000 kr for den.. er det helt hen i vejret ? ...som sagt syns jeg den er det værd.. men ved jo som sagt heller ikke så meget om det.. endnu smiley

• #4   21. jun 2004 Hej
    Jeg er 22år 170 cm høj og 70Kg
    Købte sidste år en Yamaha YZF 600R Thundercat fra 97.
    Det err min første maskine og jeg er vildt tilfreds med den, køre som en drøm smiley . Jeg har kørt ca 11000 km på 7 måneder og du vender dig hurtig til de mange kræfter. Jeg er kun glad for at ikke er startet på en mindre maskine. Jeg kan kun anbefale dig at starte på en 600cc

Kommentér på:
Info om Yamaha YZF600R Thundercat

Annonce