1.381 visninger
|
Oprettet:
Skal det være ulovligt at køre MC? {{forumTopicSubject}}
Nu må det høre op...
Jeg er sikker på i har hørt om politikkernes forslag om, at der skal være forbud mod bykørsel for motorcykler, samt at vi fremover skal køre med gule veste!
Som om det ikke var nok, vil de også hæve afgifterne på cyklerne samt kræve en årlig køreprøve for motorcykelister... Med andre ord de vil helt have motorcykler af vejene i Danmark!
Der må gøres noget - hvis det træder i kraft råder jeg alle motorcykelister til at smutte forbi Christiansborg og demonstrere... Hvis ikke lige man kan tage turen, så kør ned og bloker den lokale tank!
Støt kampen imod forslaget på: www.nymclov.underskrifter.dk
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 116 Svar: 2.647
maj 2007
Følger: 45 Følgere: 42 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 606
nov 2006
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 96
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.490
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 156 Svar: 911
Kan ik passe de begynder på sådan noget. Der er så meget andet de skulle tage at få styr på inden de begynder på noget nyt....
Indfør døds straf til dem der begår overgreb mod børn....
jul 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 10
Jeg er ganske klar over at linket kun angiver det med børn bagpå, men disse tiltag er nyelig tilknytninger til forlsaget, altså de ting jeg har nævnt...
Jeg kan være fejlinformeret, men blev lidt oprørt efter jeg læste den artikel samt modtog en del rundebeskeder om emnet...
feb 2007
Følger: 51 Følgere: 52 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 153
hallo, vi (samfundet) har MANGE andre problemer, der skal tages hånd om, end at vi skal op hvert år til en køreprøve..hvad med 86-årige gamle hr. Hansen som stadig kører i hans Fiat 127 og ikke kan se en ladeport om han så kørte ind i den.. Han er også skyld i de mange ulykker, ikke kun os.
Skal der ikke gøres noget ved vores sundhedsvæsen, manglende pleje af ældre, hjælp til voldsramte børn og unge, tage hånd om de fucking unge der smadrer alting i København... ta' hånd om det, og spring så ned af vores ryg!!!
Hmm..der kom sgu' lige et læserbrev ud af denne omgang galde.. sorry!!!
sep 2006
Der ud over, så hjælper internet underskrifter til præcis -ingenting-...
feb 2007
Følger: 51 Følgere: 52 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 153
Hmm..tror vist, at jeg er lidt på krigsstien idag..
jul 2006
Jeg er ikke en skid sikker på alt det her er sandt eller falsk, men jeg ser ingen grund til nogen skulle køre en stemning op over en løgn... Det har fremgået flere steder det med bykørsel og veste, hvilket jeg er sikker på i ved...
Det med afgifter og årlig køreprøve har jeg kun læst ét sted og ellers bare hørt fra mund til mund blandt folk i branchen... Så jeg måtte lige af med det, og se om andre ligeledes havde hørt noget om det...
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Det vil jeg sgu se på skrift inden jeg tænker mere over det
sep 2006
Enten det, eller også er det bare neurotisk sniksnak fra nogle "drama-queens" der er gået fra én fjer til fem høns...
Jeg tør godt sætte penge på at ingen af de hypotetisk opstillede "forslag" bliver til noget i min levetid... Heldigvis
PS: Jeg <b>er</b> klar over at forslaget om at børn på under 135 cm ikke må sidde bag på en MC, er gennemført, men det billiger jeg, så det skal de ikke høre noget for, fra min side af
maj 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 239
jul 2006
Det er hermed gjort... Hvis du ikke har hørt noget om emnet eller ikke finder det relevant, så lad det ligge..
jul 2006
sep 2006
sep 2006
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 495
maj 2007
Det engelske ord hoax er afledt af "Hocus pocus" og betegner et forsøg på at narre et publikum til at tro, at noget falsk er ægte. I mange tilfælde indgår et eller andet forfalsket objekt i historien. I modsætning til et almindeligt bedrageri udføres en hoax normalt for et stort publikum og motivationen er ikke økonomisk vinding.
En hoax udbredes ofte som en practical joke med et humoristisk grundlag. Formålet er ofte blot, at få publikum til at tro på historien og efterfølgende udløse forlegenhed, når den rette sammenhæng afsløres. Et dybere formål kan være at afsløre eller udstille bestemte religiøse eller politiske retninger.
I mange tilfælde opstår der lange diskussioner om, hvorvidt en given påstand er pålidelig eller en hoax.
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 495
http://www.folketinget.dk/
Så har du også noget at få aftenen til at gå med *GG*
jul 2006
Det kunne være michael havde noget konkret information om alt det her er noget pis - for det håber jeg sku det er... Jeg er ikke forfatteren, bare budbringeren, og jeg håber lidt budskabet kan slåes ihjel og nogen kan fortælle mig at forslaget er pis og papir...
maj 2007
Inden et lovforslag kommer op kommer det i høring hos diverse organisationer som derefter udtaler sig. Det er oftest via dem vi høre om den slags først. Det skete ikke iforbindelse med indførelsen af 135cm regelen eller nogle sov i timer. Derfor var der så meget larm da den lov kom og det er den afstemning dit link føre til. Hoaxen blev født for et par dage siden som en sms. Lad den hermed dø.
jul 2006
Det er helt i orden Michael, nu har det bare summet omkring mig i et par dages tid, både via mail, sms og en enkelt skriftlig artikel jeg blev fremvist.
Jeg afviste det også i starten med et smil på læben, men nu er jeg lidt træt af at høre på det (plus at jeg i forvejen ikke er enig med regeringen) så derfor måtte jeg af med det og høre konkret om andre havde hørt ligeledes...
Det med linket, skulle simpelthen være at gruppen som kæmper mod forslaget om forbud for børn på mc, også vil kæmpe mod disse forslag - om de så er sande eller flaske...
Jeg synes dog selv de lyder fuldstændig åndssvage og urealistiske - men nu måtte jeg høre hva fanden der foregår...
jul 2006
Det var det eneste du havde behøvet at skrive. Jeg takker for svaret og antager du har bund i hvad du siger. Så smiler jeg igen og køre u-selvlysende igennem byen, med min nevø bagpå og ikke i ventekø til en årlig køreprøve
(Selvom min manddom snart fryser af med den "sommer" vi har haft)
jul 2006
maj 2006
Følger: 11 Følgere: 14 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 602
Mvh. Mathias
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Der er også mange der dør af overanstrengelse, det kan også forbydes....og der er faktisk mange kvinder, der dør under fødsel - så kan man jo forbyde fødsler... og mænd der for hjertestop under elskovsseancen - sex bør derfor også forbydes........
Ligeledes dør mange i bilulykker - biler bør forbydes - trafikpropper kan være farlige - forbyd trafik.....
Det er mindst lige så gode og saglige forslag som at forbyde MC-kørsel..... hold-da-op, hvor er de dygtige derinde på borgen..
Mvh
Thomas E
sep 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 72
Hørt!
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 417
Skal det være ulovligt at køre MC?