{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

erfaring med vinterkørsel cb 400 {{forumTopicSubject}}

tænkte på om der var nogen her inde som har erfaring med at køre hele året. Evt. på en cb 400

Jeg har pt en yamaha dt 175, og overvejer at skifte den ud med en cb 400, for at få noget med lidt mere trækkraft færre omdr. og skivebremser.

men er lidt betænklig med hensyn til dens vægt hvis man skal ud og kører i glat fører. håber der er nogen der har lidt erfaring med at kører om vinteren som vil dele ud af den, så jeg kan vurdere om det er ok at skifte eller jeg skal holde mig til den 70 kg lettere yamaha.

hilsen carsten T

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  erfaring med vinterkørsel cb 400
  • #1   16. sep 2007 Da jeg startede med at køre var det på en cb400n, som jeg kørte på hele året i 2 år, jeg havde ingen problemer med vægten af den, dog havde jeg et problem med is under en vandpyt, og mangel på erfaring, men stumperne til at reppe med var billige.

• #2   16. sep 2007 Jeg har kørt i sindsygt regnvejr et par gange og den pløjer lige igennem. Man skal selvfølgelig være forsigtig som altid når man kører. Og det med færre omdrejninger ved jeg ikke helt om du får smiley Den snurrer villigt til 10000 omdrejninger.

(og det er ikke skivebremsER men bremse, der er 'kun' én)

Held og lykke med den

• #3   16. sep 2007 ved godt at der kun er en, men det er stadig bedre end at køre med en lille tromle på forhjulet. det er som at bremse i en våd papkasse. dt'eren skal have fuld øre hele tiden, kan regne ud at man ikke behøver at kører 10000 omdr. for at kører 100 km/t på hondaen. hælder sku en del til at skifte, det snurrer jo heller ikke så meget at kører 4 takt. smiley

Kommentér på:
erfaring med vinterkørsel cb 400

Annonce