747 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

M E
M E
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

Kawasaki - verdens ringeste maskine??? Kawasaki - verdens ringeste maskine???

Hey alle!

Hørte i dag at Kawasaki, og specielt Ninja'erne, skulle være det værste man kunne købe... hørte at de skulle på værksted konstant, og at de i det hele taget bare var noget bras - OG IHVERTFALD IKKE KVALITET!!!

hvad er jeres mening til dette? - passer det virkeligt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki - verdens ringeste maskine???
  • #1   13. jun 2005 vrøvl...

• #2   13. jun 2005 Hm har hørt det om Kawasaki's racer modeller... Men igen, det er alt efter hvem du snakker med. Du kan kende en som har haft 7 kawasakier som har været noget lort hele vejen igennem, og så kan du møde en som har haft en i 20 år uden problemer... Tror bare det er snakken der går...
    Personligt ville jeg aldrig købe Kawa, sys ik deres cykler siger mig så meget, men det er jo en smagssag. Jeg er mest til Yamaha og Suzuki.

• #3   13. jun 2005 Ja,,det er rigtigt, alle japanske, engelske og amerikanske mærker er noget lort.
    Det eneste der dur er en Nimbus V1600 Powersucker årgang 2005..
    Dumt spørgsmål kræver dumt svar............

• #4   13. jun 2005 Den der Nimbus, er det den med blåt plyssæde??? smiley

• #5   13. jun 2005 Thomas T. (Thisted) .
    Nej,,lyserødt, den blå er årgang 2004.. :o)

• #6   13. jun 2005 Michael N
    Pispispispis.... så er det den forkerte årgang jeg har bestilt.....

• #7   13. jun 2005 Sludder... Har selv haft en ZX6R.... kører fantastisk og mekanisk i top..

Vh Frank A

• #8   13. jun 2005 Det er vist en god røver du har fat i der. En almindelig vedligeholdt kawa-motor er af samme kvalitet som de andre moderne japanske motore...
    Og man kan ikke sige noget specielt om "ninja'erne"
    Ninja er en betagnelse Kawasaki bruger på alt hvad der er bare en smule sportsligt. Fra 250ccm og op til 1100ccm har fået sådan et mærke på...

/
    Jesper

• #9   13. jun 2005 Jakob
    Jeg synes at det er mere hånlig som helt ny herinde at oprette et indlæg under overskriften "Kawasaki verdens ringeste maskine??"
    Nogen gange har jeg på fornemmelsen at det er skoleknægte der sidder og prøver på at pisse folk af....
    Derfor mit svar..

• #11   13. jun 2005 Ja og GPZ1000RX og ZX-10 har haft problemer med olietilføring til det 3. stempel. Men det blev der hurtig styr på.
    ZX9R har i de første årgange heller ikke haft verdens stærkeste gearkasse. Men der er vist ikke nogle mærke der kan se sig fejlfri...

/
    Jesper

• #13   13. jun 2005 Alle mærker er noget lort, hvis man kører råddent og har et dårligt service værksted... Såhh... det er min mening.. jeg kører selv Kawasak ER 5, og det er kun pga prisen,
    størrelsen (er jo nybegynder) og så synes jeg selv det er en pæn MC , men smag og behag...
    Mvh. JBG.

• #14   13. jun 2005 alle de store 4 Honkawsuzyam har lavet lortemodeller....
    nogen flere end andre.....
    Enhver der ikke forhandler Kawa vil sikkert påstå at de er noget skrammel.....
    Syntes ofte Honda borger for kvalitet men de har sq også lavet cykler der havde alverdens sygdomme.....

• #15   13. jun 2005 Hmm hvad skal man sige, der er nogle der ved hvad de snakker om andre gør ikke....
    Jeg kan ikke sige noget negativt om Kawasaki, jeg har haft 3 forskellige og alle har kørt uden problemer.....

Jeg tror jeg kan sige det på den måde at der er fanatiker ingen for alle områder og sikkert også inden for de forskellige mærker af MC.

Nogle vil kun have med et bestemt mærke at gøre og forbander alle de andre...

Hvem der skal afgøre hvad der er bedst er vel kun en selv. Find det man kan lide og køre på og husk at vise respekt for andres valg af maskine.
    Vi kan jo ikke allesamme have den samme mening om tingene fordi så ville verden et meget kedeligt sted at leve.

• #17   13. jun 2005 EWERS.
    Du ved kawa virker.. men selvfølglig er der smag og behag. men har ikke hafr nogen problemer med min.. kender heller ingen der har. p.t.

• #18   13. jun 2005 hey jeg har kun lige fået min maskine men jeg har ALDRIG hørt noget om dårlig kvalitet fra kawasaki smiley

• #19   13. jun 2005 Gpz 600r fra 1985 og 93.000 km på tælleren og ingen rep af betydning = ok kvali. Men tror alligevel at Honda ligger et stykker over...

• #20   13. jun 2005 Har aldrig hørt at kawasakis at der sku' være flere problemer med modeller, end alle andres!!!!!
    Tror nærmere at en Hyosung er noget lort (Har dog aldrig hørt udtagelser op dem....) (Har det bare lidt med dem, som jeg har det, med Korianske biler)

• #21   13. jun 2005 * udtalelser

• #22   13. jun 2005 Tværtimod - Kawasaki er sq noget af det som kan ta' imod aller flest tæsk!

Hygge
    Claus

• M E
    M E Tilmeldt:
    jun 2005

#23   13. jun 2005 Michael N
    For det første, mener jeg at dit argument for at man ikke må skrive her i forummet, er lidt specielt, men hva.. for det andet, har jeg engang hørt et ordsprog (eller hvad det nu er) der siger, at der ikke findes dumme spørgsmål - kun dumme svar... hvis man i et forum (der så vidt jeg ved er "opfundet" til at brugere kan spørge andre, og trække på deres viden) ikke må spørges om andres mening omkring et produkt, så ved jeg sku ikke helt... der er pt. 244 der har læst dette emne, og 29, der har besvaret, og kun en der har brokket sig, så mon ikke mit spørgsmål er meget normalt? ang. overskriften kunne den måske være formuleret anderledes, så den ikke gav anledning til misforståelser...

• #24   13. jun 2005 Det var faktisk også mest din overskrift jeg reagerede på,,den er ikke særlig smart,,taget i betragtning at der er 245 kawaer herinde....
    Men nu begynder jeg da at blive lidt nysgerrig, hvor er det i grunden at du har hørt det? Næppe fra en der selv ejer, eller handler med Kawazaki.....

• M E
    M E Tilmeldt:
    jun 2005

#25   13. jun 2005 fra flere af mine kolleger.... og de har sku forstand på det, men en stor del af det, er jo som nævnt mange gange her i dette emne, smag og behag...

• M E
    M E Tilmeldt:
    jun 2005

#27   13. jun 2005 tror jeg i grunden også personligt... tror faktisk også at de nyeste ninjaer, er nogle af de bedste... "selvfølgelig" ville mange måske sige, men det er ikke altid "kvalitets-kurverne" kun stiger, med nye modeller...

• #28   14. jun 2005 Syntes nu heller ikke at jeg har nævneværdige problemer med min GPZ500S(93)..Kører 80 km. om dagen, med >7k omdrejninger... uden problemer.

Kommentér på:
Kawasaki - verdens ringeste maskine???

Annonce