{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.999 visninger | Oprettet:

Suzuki DR eller Kawasaki KLR {{forumTopicSubject}}

Jeg skal bruge et pendler transportmiddel og overvejer at investere i enten en Suzuki DR 650 eller en Kawasaki KLR 650 begge fra begyndelsen af 90'erne med små 50.000 på klokken. Jeg er bl.a. lidt nervøs for højden på de enduro maskiner, da jeg ikke er verdens højeste person. Vil i det hele taget gerne have input til fordele og ulemper ved de 2 maskiner......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki DR eller Kawasaki KLR
  • #2   2. apr 2009 Enig med Don T.

Du skal nok en tur ud og prøvekøre da der jo kan være enorm forskel på to ens mc'ere med samme km.tal, alt efter om tidligere ejer passede på sin mc eller f.eks. kun skiftede olie når den begyndte at ryge og stinke brændt...

Happy hunting!

• #3   2. apr 2009 Er der en bestemt grund til dine valgmuligheder...? Jeg ville bestemt også bringe Honda NX650 Dominator og Yamaha XT600 med på listen... og personligt vælge en af disse...

• #4   2. apr 2009 Jesper.

Du kunne måske også kigge lidt på min, eller en magen til. Det er en 2 cyl., modsat de 2 du nævner som er 1-stampere. Kawa KLE 500 er en dejlig pendler maskine, men hvis du skal køre motorvej, så vær opmærksom på at du sidder meget oprejst på den type maskiner du kigger på.
    Held og lykke med kiggeriet.

• #5   2. apr 2009 Tak for input

Dan , har ikke bundet mig til noget specielt, ved ikke hvorfor , men syntes ikke at teneré er specielt fede designmæssigt og Dominatoren tror jeg bliver for dyr i forhold til de andre.

Claus, skal da tage Kawa KLE med i min søgning, tak for input. Din er måske til salg eller ?

• #6   2. apr 2009 Naeee, egentlig ikke smiley Men man kan jo altid bruge noget nyt smiley hvis du er int. så bare send mig en PM.

• #8   2. apr 2009 DR650ere har et svagt punkt i motoren.... Kan ikk lige huske hvad? Men den har ikke et godt ry. Slet ikke med så mange km...

Ville helt klart se på XT600, XL600 istedet. To solide bud, hvis de ellers er blevet passet....

• #9   2. apr 2009 Mit råd til dig: hold dig fra både DR 650 samt KLR 600/650. Begge maskiner er problemernes holdeplads. Sats hellere på en Honda SLR 650 som har en dominator motor. Den er også velegnet til personer som kræver lav siddehøjde. Slagelse mc har en til salg.....

Kommentér på:
Suzuki DR eller Kawasaki KLR

Annonce