2.292 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hr, Harms/MC-hjørnet Hr, Harms/MC-hjørnet

Mere sladder...
Hr. Harms fra MC-hjørnet er far til Robin Harms der har kørt 125kubik i Motogp sidste år. I år har han debuteret i den europæiske 600 supersport serie. Så han kan godt gi den gas.
Far Harms er også kendt i den danske roadracing sport, også her har jeg kun hørt dårligt om manden. Han må jo have et problem den klaphat, håber snart han bliver nødt til at finde andet job... Men så ved vi jo hvor vi ikke skal handle.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hr, Harms/MC-hjørnet
  • #1   8. jun 2005 jeps har hørt at han er en led satan oxo over for sønnerne Ronni og Sonny da de kørte i dk.

• #2   8. jun 2005 vrøvl robin harms

• #3   8. jun 2005 en kammerat jeg havde kørte engang 125 men af en eller anden grund kunne han kun få sidste års model, da en anden i dk skulle have den nye (Harm) så det var svært at følge med i EU, hvad er det for noget pis, har men kontagterne kan man komme frem.
    Dårlig ide med træf ved Harm, men overfor er en god ide, og så skiftes til at sætte et mårke på skiltet ved vejen på skrevet. I mit kongerige store regninger og manglende service. kom bare ind. Nar. var inde for et par år siden for at købe nye støvler, men fik ikke betjening før pogrammet i TV var slut, hvad er det for noget? jeg gik inden det sluttede.

• #4   8. jun 2005 Per E & Henrik R :

Hvad er der sket inde på siden?? jeg kan ikke se noget underligt der inde....

Vh "Den blinde" smiley

Kommentér på:
Hr, Harms/MC-hjørnet

Annonce